اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کیف قاپ حرفه ای در قم دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری سارق کیف قاپ حرفه ای در قم خبرداد و گفت: متهم با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده، وسایل همراه عابرین پیاده را به شیوه قاپ زنی سرقت و اموال مسروقه را در منزل پدر خانم خود پنهان می‌کرد.

کیف قاپ حرفه ای در قم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی توسط یک نفر راکب موتورسیکلت رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و با کنترل و پایش محیط پیرامونی محل های سرقت و مسیرهای تردد احتمالی سارق، مشخصات وی و موتورسیکلتش به دست آمد.

وی افزود: متهم دارای 4 فقره پیشینه کیفری و معتاد به مصرف مواد مخدر بوده و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده، وسایل همراه عابرین پیاده را به شیوه قاپ زنی سرقت و اموال مسروقه را در منزل پدر خانم خود پنهان می کرده است.

فرمانده انتظامی استان  ادامه داد: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه متهم وارد شده و با دستگیری وی، از محل دستگیری بازرسی کردند که تعدادی کیف زنانه، گوشی تلفن همراه کشف و موتور سیکلت وی به عنوان وسیله ارتکاب جرم توقیف شد.

 وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی لب به اعتراف گشود و به چندین فقره سرقت از عابرین پیاده به شیوه کیف قاپی اعتراف کرد که مالکان اموال مکشوفه شناسایی و با هماهنگی قضایی، اموال به ایشان تحویل شد.

میرفیضی ابراز کرد: متهم به همراه پرونده تکمیلی به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول