اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بهره گیری از ظرفیت های مردمی در توسعه نظم و امنیت در قم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی در توسعه نظم و امنیت در قم تاکید کرد.

بهره گیری از ظرفیت های مردمی در توسعه نظم و امنیت در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور در جلسه مجمع خیرین امنیت ساز استان که با حضور جمعی از خیرین و در محل تالار کرامت استانداری برگزار شد طی سخنانی با قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین استان در عرصه های مختلف به ویژه در بخش امنیت اظهار کرد: امنیت یکی از مهم ترین و باارزش ترین نعمت های الهی در کنار سلامتی است که در شرایط عادی و تا زمانی که امنیت وجود دارد کمتر به اهمیت آن پی برده می شود.

وی از نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی تأمین نظم و امنیت یاد کرد و با اشاره به متناسب نبودن امکانات این نیرو با تنوع مأموریت های آن گفت: این مسأله لزوم مشارکت در بحث امنیت را بسیار مهم و ضروری کرده و خوشبختانه شاهد چنین مشارکتی در کل کشور هستیم.

سلیمان پور هدف از تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز را بهره گیری از ظرفیت های مردمی در توسعه نظم و امنیت در استان عنوان و خاطرنشان کرد: تشکیل این مجمع کمک شایانی را به تقویت زیرساخت های امنیتی استان و توسعه ماموریت های فرماندهی انتظامی در جهت ارتقاءضریب امنیتی استان خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم کمک و پشتیبانی مردم از نیروی انتظامی را رویکرد مورد تأکید مقام معظم رهبری و بستر مناسبی برای رسیدن به امنیت پایدار دانست و گفت: قم باید در بهره مندی از این ظرفیت ارزشمند، الگو و سرآمد در کشور باشد.

 سردار میر فیضی فرمانده انتظامی استان  نیز در این جلسه طی سخنانی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در بحث امنیت تصریح کرد: امنیت امری چند وجهی است و مهمترین نقش را مردم ایفاء می کنند.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای توسعه مشارکت های مردمی در نیروی انتظامی گفت:  طرح های خوبی همانند مکنا ،پلیس افتخاری ،پلیس محله و برون سپاری خدمات پلیس (پلیس + 10) در زمینه چابک سازی فعالیت ها و جلب مشارکت مردم در راه تأمین امنیت انجام شده است اما هنوز کافی نیست.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول