اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

صدور بیش از ۵٠ هزار گذرنامه ویژه اربعین در استان قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: تمهیدات لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین اندیشیده شده و در این راستا طی ۱۰ روز، بیش از ۵٠ هزار مورد گذرنامه فردی موقت(ویژه اربعین) صادر، ۵ هزار و ۷۴۳ گذرنامه تمدید و ۶ هزار و ۴۴۱ نفر بارکد گذرنامه دریافت کرده اند.

صدور بیش از ۵٠ هزار گذرنامه ویژه اربعین در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: از اصحاب رسانه که در برافروختن چراغ اطلاع رسانی تلاش شبانه روزی دارند، قدردانی می کنیم.

وی افزود: اهالی رسانه در کنار استقلال کاری، باید انصاف و امیدآفرینی را مورد توجه جدی قرار دهند تا بدین وسیله بتوانند خدمات ارائه شده توسط دولت را انعکاس داده و مردم احساس رضایت کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: خبرنگاران در آموزش های همگانی و اطلاع رسانی نقش مهمی دارند و به نوعی رزمندگان عرصه فرهنگ هستند.

وی با بیان اینکه گزارش ها و انتقادات اهالی رسانه در شناسایی مشکلات و تسریع در حل آنها بسیار موثر بوده است، گفت:«خبرنگاران» دیده بانان امین جامعه هستند و پرچم امید آفرینی و نشاط در جامعه را به اهتزاز درآورده اند.

سردار ابراهیمی تاکید کرد: این که شما در کنار  مردم هستید و موجب می شوید تا مدیران پاسخگو باشند ارزشمند است و در این راستا مردم به شما اعتماد دارند.

فرمانده انتظامی استان قزوین توضیح داد: تعامل پلیس با رسانه را در کیفیت بخشی به خدمات، ضروری می دانیم و معتقدیم این ارتباط باید مستمر باشد تا به رفع نقاط ضعف خود بپردازیم.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین اندیشیده شده و در این راستا طی ۱۰ روز، بیش از ۵٠ هزار مورد گذرنامه فردی موقت(اربعین) صادر، ۵ هزار و ۷۴۳ گذرنامه تمدید و ۶ هزار و ۴۴۱ نفر بارکد گذرنامه دریافت کرده اند.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: بررسی اجازه خروج برای ۶۹۸ نفر و رفع نواقص مغایرت به تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ مورد نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: امسال پیش بینی می شود ۵ میلیون نفر در پیاده روی اربعین شرکت کنند که   تاکنون بیش از یک میلیون نفر از مرزهای کشور خارج شده اند.

 وی افزود: نیروهای پلیس با استقرار در مرز به حفاظت از پارکینگ ها، راهنمایی زوار و خدمات رسانی به مردم می پردازند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه زیارت اربعین در امامزاده حسین(ع) قزوین نیز برپا خواهد شد، گفت: امسال برای مراسم اربعین در استان برنامه هایی پیش بینی شده و بر این اساس پلیس در خدمت زائران و شیفتگان حسینی  است.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان گفت: موفقیت های کنونی پلیس مرهون تعامل با مردم و رسانه ها و توسعه آموزش های همگانی و اطلاع رسانی به موقع است که این رویکرد و تعامل تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول