اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان است

معاون هماهنگ کننده ناجا، گفت: امنیت و اقتداری که امروز در کشور عزیزمان حاکم است مدیون مجاهدت ها، رشادت ها ، خون پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده های سرافراز آنان است.

امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدعلی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا در دیدار با خانواده شهید "فریدون کاکاوند" با اشاره به اینکه شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه باید ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم، گفت: امنیت و اقتداری که امروز در کشور عزیزمان ایران اسلامی حاکم بوده مدیون مجاهدت ها، رشادت های شهدا و صبر و استقامت خانواده های سرافراز این عزیزان است.

وی در ادامه خانواده شهدا را الگوی صفا و آرامش دانسته و افزود: این خانواده ها گرانقدر آرامش و صمیمیت را، در عمل به فرامین الهی، اطاعت پذیری و توجه به منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یافتند و با این نگرش فرزندانی را تربیت و تحویل جامعه دادند که به دلیل حفاظت از ارزش های اسلامی و تمامیت ارضی از جان خود گذشتند.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، تصریح کرد: همانگونه که شهدا تا آخرین قطره خون خود جانانه در برابر دشمنان خارجی و داخلی قد علم کردند و پرچم اسلام و ایران را افراشته نگه داشتند ما هم با تمام توان و منش راهشان را ادامه داده و در خدمت خانواده این عزیزان آسمانی خواهیم بود.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول