دعوت استاندار قم از دانش‌بنیان‌ها جهت توسعه صنایع و معادن قم

استاندار قم گفت: با توجه به شعار سال از شرکت‌های دانش‌بنیان برای مشارکت در توسعه صنایع و معادن قم دعوت می کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم گفت: با توجه به شعار سال و ظرفیت استان قم در حوزه معدن و صنعت که بیش از ۱۰۰ معدن فعال و بیش از ۲۰۰۰ واحد صنعتی فعال داریم، از شرکت‌های دانش‌بنیان برای مشارکت در توسعه صنایع و معادن قم دعوت می‌کنیم. انتهای پیام/۷۸۰۳۲
۷ MB
۷ MB
16:10 - 17 فروردین 1401

1 بازنشر
34 بازدید



1 پاسخ