رئيس جمهور: صدها راه برای عبور از بن‌بست اقتصادی وجود دارد

دکتر پزشکیان در سی‌وسومین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی؛ بخش اول: «شما استادان و متخصصان این حوزه گردهم آمده‌اید تا راهی برای برون‌رفت از این وضعیت پیدا کنید؛ امکان ندارد در دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، راهی برای خروج از این شرایط وجود نداشته باشد؛ نه‌تنها یک راه، بلکه صدها راه برای عبور از این بن‌بست وجود دارد.» «چرا مردم هر روز وقتی از خواب بیدار می‌شوند، ناگهان مشاهده کنند که قدرت خریدشان کاهش یافته است؟ شما و ما سیاست‌گذار و تأمین‌کننده امنیت اعتباری مردم هستیم؛ پول مردم را می‌گیریم و زمانی که می‌خواهیم آن را بازگردانیم، دیگر ارزش گذشته را ندارد.»
۴ MB
12:38 - 1 تیر 1405

1 بازنشر11 واکنش
28٫1k بازدید



54 پاسخ

@user17091003302272587873 ساعت پیش
در پاسخ به
قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را .پزشکیان هیچ راهکاری نداره . فقط ایجاد دو قطبی .همیشه میگه نداریم و نمیشه و ....

@roohallah3 ساعت پیش
در پاسخ به
فقط و فقط یک راه دارید و آن مذاکره و بدیم بره

@user17090999772007982293 ساعت پیش
در پاسخ به
اما شما فقط راه مذاکره رو میریکارتون هم فقط شده غر زدن

@user17090999772007982293 ساعت پیش
تا دیر نشده به نظر رهبری برگردید انقدر به کشور خسارت وارد نکنیدhttps://farsnews.ir/Ya_lesarat_khamenei/1781822774433454756
مطالبه

جنبش بازگشت به نظر رهبری

سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند ▫️با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان (علیه‌السلام) نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کرده‌اند و صلاح کشور را در آن نمی‌بینند. در این باره چند نکته گفتنی است: 1⃣ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه می‌کنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید! حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. 2⃣ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد! در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است. 3⃣ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان (علیه‌السلام) چیز دیگری است پیشنهاد می‌دهم « جنبش بازگشت به نظر رهبری » راه بیفتد. 🔺در #تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود. باید مذاکرات ۶۰ روزه، متوقف شد! بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت. ای مردم از تجربه #رهبر_شهید عبرت بگیرید.ر امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش می‌کردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره می‌دادند و ما مردم فقط نگاه می‌کردیم. مسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد. « بسم اللّه » جوونن ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی

مسئولین دلسوز کشور

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@hossein119gh3 ساعت پیش
در پاسخ به
آه 😤 کی ریاست جمهوری این تموم میشه... خسته شدیم به خدا..

تصویر نمایه‌ی ‌معصومه‌
@Masoumeh733 ساعت پیش
در پاسخ به
عههههه واقعا پس چرا دوساله ،نه تنها عبور نمیکنیم ،بلکه درجا میزنیم،رکورد تورم رو شکستی ،خبر داری؟

تصویر نمایه‌ی ‌فرامرز‌
@Our_Iran3 ساعت پیش
در پاسخ به
سه ماه است پرداخت حقوق استادان دانشگاه‌ها را با اما و اگر مواجه کرده‌اید! چگونه است که از آنان انتظار همراهی دارید؟

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی حسنی‌
@Mehdihassani3 ساعت پیش
راه هست شما بلد نیستی از آن عبور کنید یعنی اگر بلد بودید حال و روز مردم و اقتصاد این نبودشما از همان روز نخست کار بنا را بر گرانی و تورم و راه نرفته گذاشتید حالا که بهانه دست به نقد جنگ هم برای نرفتن هر راهی داریدهمه جوان‌ها شدند پیک موتوری و راننده اسنپ و دستفروش

تصویر نمایه‌ی ‌بیچــاره فــارس نیــوز‌
@FarsNewsGoLost3 ساعت پیش
در پاسخ به
جــناب دکتــــر فرمـــودید صدهـــا راه ؟جـــدی میفرمــــــایید؟پس یکیشو اجـــرا کنید ، چــرا معطل هستید ؟!

@user1714095447963 ساعت پیش
در پاسخ به
کسی که هیچ چیز سرش نمیشه شده رئیس جمهور بعد به جای اینکه پاسخگو باشه شده طلبکار

تصویر نمایه‌ی ‌ایـران زیبــــا‌
@amir679403 ساعت پیش
در پاسخ به
صدویک راه .شما همون یک راه بزرگانتون رو بروید پرزندت 😊

تصویر نمایه‌ی ‌Hamideh‌
@Ala28113 ساعت پیش
در پاسخ به
ازاول ریاست جمهوری،حتی درتبلیغات انتخاباتی تاب امروز،همین شعارروشنیدیم.گوشمون پره.تاپایان دورش صدباردیگه قراره بشنویم.وقتی برنامه ای نداشته باشی میشه این......

@user17091017648733683383 ساعت پیش
عجب !!! . عزیزجان ، این حرفهای قشنگ را که یاور چهارساله از بهبهان هم می‌داند ، برای اجرایی کردنشان چکار میکنی ؟ نالیدن و از مشکلی دم زدن برای زمانی بود که نماینده مجلس بودی نه الآن که ارشد ترین مدیر کشوری و اختیارات اجرایی داری .

@Yamahdi113 ساعت پیش
در پاسخ به
استفاع

تصویر نمایه‌ی ‌203***8‌
@ommateemam3 ساعت پیش
در پاسخ به
بن بست های اقتصادی کشور برای طیف لیبرال سود آور است....

@al_aghsa3 ساعت پیش
در پاسخ به
دروغگو دشمن خداست

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز و فدائی ولایت فقیه‌
@Sarbazevelayatmadar3 ساعت پیش
در پاسخ به
همه اینها بدلیل فساد و ناتوانی دولت هست

@user17091009291561579093 ساعت پیش
در پاسخ به
گویا مردم ایشان را برای بیان درددلها و مشکلات انتخاب کرده اند?!!!راه حل را هم نمیداند و برنامه هم نداره!!!!!پس بهترین راه فرار از بار مسولیت آی دزد آی دزدگفتن و حواله حل مشکلات به مذاکره و رفع تحریم بازی و وعده سرخرمن دادن است.مرتب هم میگه بیایید مشکلات را حل کنید.فعلا مسولیت باشماست داداش!!!

@Saeid_rafiei3 ساعت پیش
در پاسخ به
خیلی عالی میگه کاش این فرد میشد رئیس جمهور !

تصویر نمایه‌ی ‌UltraMaxProPlus‌
@UltraMaxProPlus3 ساعت پیش
در پاسخ به
راه برون رفت رو همون اول دکتر یزدی زاده بهت نگفت؟ دکتر صمصامی نگفت؟به لج‌شون و - در خوش‌بینانه‌ترین حالت - از روی باندبازی و جناح‌بازی، بدترین و نادان ترینهایی مثل همتیِ بدسابقه و عزل شدهو مدنی زاده‌ی شیکاگویی - همان دانشکده‌ی اقتصاد شیکاگو که اقتصاد چندین کشور رو از هم پاشونده -برداشتی آوردی؟!!!