@user17091003302272587873 ساعت پیشدر پاسخ بهقسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را .پزشکیان هیچ راهکاری نداره . فقط ایجاد دو قطبی .همیشه میگه نداریم و نمیشه و ....
@user17090999772007982293 ساعت پیشدر پاسخ به وتا دیر نشده به نظر رهبری برگردید انقدر به کشور خسارت وارد نکنیدhttps://farsnews.ir/Ya_lesarat_khamenei/1781822774433454756مطالبهجنبش بازگشت به نظر رهبری
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند ▫️با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان (علیهالسلام) نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کردهاند و صلاح کشور را در آن نمیبینند. در این باره چند نکته گفتنی است: 1⃣ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه میکنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید! حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. 2⃣ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد! در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است. 3⃣ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان (علیهالسلام) چیز دیگری است پیشنهاد میدهم « جنبش بازگشت به نظر رهبری » راه بیفتد. 🔺در #تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود. باید مذاکرات ۶۰ روزه، متوقف شد! بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت. ای مردم از تجربه #رهبر_شهید عبرت بگیرید.ر امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش میکردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره میدادند و ما مردم فقط نگاه میکردیم. مسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد. « بسم اللّه » جوونن ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی
مسئولین دلسوز کشور
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@Masoumeh733 ساعت پیشدر پاسخ بهعههههه واقعا پس چرا دوساله ،نه تنها عبور نمیکنیم ،بلکه درجا میزنیم،رکورد تورم رو شکستی ،خبر داری؟
@Our_Iran3 ساعت پیشدر پاسخ بهسه ماه است پرداخت حقوق استادان دانشگاهها را با اما و اگر مواجه کردهاید! چگونه است که از آنان انتظار همراهی دارید؟
@Mehdihassani3 ساعت پیشراه هست شما بلد نیستی از آن عبور کنید یعنی اگر بلد بودید حال و روز مردم و اقتصاد این نبودشما از همان روز نخست کار بنا را بر گرانی و تورم و راه نرفته گذاشتید حالا که بهانه دست به نقد جنگ هم برای نرفتن هر راهی داریدهمه جوانها شدند پیک موتوری و راننده اسنپ و دستفروش
@FarsNewsGoLost3 ساعت پیشدر پاسخ بهجــناب دکتــــر فرمـــودید صدهـــا راه ؟جـــدی میفرمــــــایید؟پس یکیشو اجـــرا کنید ، چــرا معطل هستید ؟!
@user1714095447963 ساعت پیشدر پاسخ بهکسی که هیچ چیز سرش نمیشه شده رئیس جمهور بعد به جای اینکه پاسخگو باشه شده طلبکار
@Ala28113 ساعت پیشدر پاسخ بهازاول ریاست جمهوری،حتی درتبلیغات انتخاباتی تاب امروز،همین شعارروشنیدیم.گوشمون پره.تاپایان دورش صدباردیگه قراره بشنویم.وقتی برنامه ای نداشته باشی میشه این......
@user17091017648733683383 ساعت پیشعجب !!! . عزیزجان ، این حرفهای قشنگ را که یاور چهارساله از بهبهان هم میداند ، برای اجرایی کردنشان چکار میکنی ؟ نالیدن و از مشکلی دم زدن برای زمانی بود که نماینده مجلس بودی نه الآن که ارشد ترین مدیر کشوری و اختیارات اجرایی داری .
@user17091009291561579093 ساعت پیشدر پاسخ بهگویا مردم ایشان را برای بیان درددلها و مشکلات انتخاب کرده اند?!!!راه حل را هم نمیداند و برنامه هم نداره!!!!!پس بهترین راه فرار از بار مسولیت آی دزد آی دزدگفتن و حواله حل مشکلات به مذاکره و رفع تحریم بازی و وعده سرخرمن دادن است.مرتب هم میگه بیایید مشکلات را حل کنید.فعلا مسولیت باشماست داداش!!!
@UltraMaxProPlus3 ساعت پیشدر پاسخ بهراه برون رفت رو همون اول دکتر یزدی زاده بهت نگفت؟ دکتر صمصامی نگفت؟به لجشون و - در خوشبینانهترین حالت - از روی باندبازی و جناحبازی، بدترین و نادان ترینهایی مثل همتیِ بدسابقه و عزل شدهو مدنی زادهی شیکاگویی - همان دانشکدهی اقتصاد شیکاگو که اقتصاد چندین کشور رو از هم پاشونده -برداشتی آوردی؟!!!