قالیباف به مسقط رفت

محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.قالیباف در سفر به عمان با آقای «هیثم بن طارق» سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاری‌های دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفت‌وگو خواهد کرد.در این سفر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان را همراهی می‌کند.
19:21 - 1 تیر 1405

1 إعادة النشر7 التفاعل
38٫3k من المشاهدات


49 الإجابة

@user177482101878منذ 3 ساعات
تعليقًا على
بسه دیگه....بهتره به جای این همه تحقیر ایرانبرگردی به نظر امامچهل روز جنگیدیم تحریم ها برداشته شدشما آتش بس کردید و دشمن رو جریحه محاصره…أظهر المزيد

@user170784649037منذ 3 ساعات
تعليقًا على
هرجایی می شه رفت مگر مجلس!

@user1709100522067316381منذ 3 ساعات
تعليقًا على
خدا قوت.از خدا میخوام شما رو در مسیر مد نظر رهبری عزیز و اعتلا و عزت کشور یاری دهد.ان شاالله بتونید در این مسیر رضایت رهبر و شهدا رو جلب کنید و روسفید شید

‌حی علی الاصول‌ صورة الملف الشخصي
@Abbas_N110منذ 3 ساعات
تعليقًا على
همه جا غیر از ایران امن و امان هست!؟ مهد کودک ها حضوری شدن .. مجلس رو نمیخواید باز کنید؟

@user1709101602289593663منذ 3 ساعات
تعليقًا على و
‌اتاق خبر آمریکا‌ صورة الملف الشخصي
اتاق خبر آمریکا

@USANR  •  31 اردیبهشت 1405

از "طریال" چه میدانید؟!

به گزارش ایلنا از گروه اقتصاد دیجیتال، شرکت «کارا سام رایان» از طراحی یک معماری مالی بومی با عنوان «طلا + ریال» و پروژه ملی «طِریال» خبر داده است. به گفته طراحان، این طرح یک راهکار درون‌زای فنی و مالی است که می‌تواند با اجرای دقیق و منطبق با معماری، مرز میان دارایی حافظ ارزش (Store of Value) و ابزار…
أظهر المزيد

إظهار هذا الموضوع


@user1709101509502393678منذ 3 ساعات
تعليقًا على
آقای قالیباف کی قراربه مسئولیت اصلیش برسه نکنه یادش رفته نماینده مجلسه

‌لعنت به سامری دوران‌ صورة الملف الشخصي
@user177627753733منذ 3 ساعات
تعليقًا على
رفتن سوئیس تا بخوان برگرده به شروط تا بتونن به تفاهم برسنداز کی بخوان؟ همون آمریکایی که تا به حال در مذاکرات باهاش چیزی جز ضرر و خسارت نصیبمون نشده، همونی که فقط زبان زور حالیشه.کیا؟ کسانی که مسئول یک کشور ابرقدرت هستند و قدرت ادب کردن واقعی آمریکا رو دارند!خنده تلختر از گریه نداره؟

@Enghelabyمنذ 3 ساعات
تعليقًا على
کاش به مجلس میرفت

@Alirezarezaei12منذ 3 ساعات
سردارخدا قوت، به خدا توکل کن

@Ebjahan1364منذ 3 ساعات
تعليقًا على
بر اساس اصل ۱۷۶، مصوبات شورا بدون تأیید رهبری الزام ندارد. «علی‌الاصول» یعنی اجازهٔ مشروط. ماجرای ۹۹ نفر نشان داد که اختلاف، آفت نیست؛ دوقطبی‌سازی آفت است. وظیفهٔ امروز: نظارت بر اجرا، نه تخریب. وحدت عملی، در سایهٔ نظارت هوشمندانه معنا می‌یابد.

@user172204960434منذ 3 ساعات
تعليقًا على
مگه ایشان نماینده امور چین نیست؟! چرا یه سر اونجا نمیرن؟! اگه در این شرایط نتونیم ازشون استفاده کنیم پس کی؟!

‌مجید محمدی‌ صورة الملف الشخصي
@Majidmf64منذ 3 ساعات
تعليقًا على
همچنان بر خلاف نظر و امر صریح رهبری ، به دنبال فتح الفتوح خیالی هستن

@user1709101509502393678منذ 3 ساعات
تعليقًا على
احتمالا برای هماهنگی پهلوگیری ذرت وسویا آمریکا رفتن حقارت به جایی رسید که نون شیعه مرتضی علی باید از مستکبرین تامین بشه تحقیر به جایی رسید نفت در برابر غذا مبارک رئیس جمهور که فقط صداش برای منتقدین داخلی بلنده در مقابل اجنبی کرنش وتعظیم

@Vikingمنذ 3 ساعات
تعليقًا على
ونس: پولهای آزاد شده ایران تنها می‌تواند صرف خریدن محصولات کشاورزی آمریکایی برای مردم ایران شود!

@user1709099993708849329منذ 3 ساعات
تعليقًا على
حرام اندر حرامفعل مذاکره

‌مجید محمدی‌ صورة الملف الشخصي
@Majidmf64منذ 2 ساعات
برادر ، اخوی ، سردارهر چقدر از این مذاکره به مذاکره بعدیاز این کشور بلافاصله به اون کشور هم برینفقط خستگی به تنتون میمونه ، اجری ندارینچون امر ولی جامعه رو اجرا نمیکنین و دارین حرف و نظر خودتون رو تحمیل میکنین.چه خبر از تعطیلی مجلس سردار؟

@Reza_rezaمنذ 2 ساعات
تعليقًا على
حکم قالیباف را کی داده،مجلس تایید کرده ،جناب پزشکیانی که آنقدر نفوذ داره جلوی نظر رهبر،در حد یه مذاکره نیست،چرا هیچکی سرجاش نیست،اگه مذاکره خراب شد ما باید یقه مجلسی رو بگیریم که تعطیله،کی باید استیضاح بشه ریس مجلس

@user17673633580منذ 2 ساعات
تعليقًا على
کامنت ها رو می خونمهمه کارشناس و ایران دوست تر از همه یک مشت خشک مغز بدون هیچ راهکار مشخص برای بهبود شرایط افتضاح اقتصادی مردمهمش شعار و هپروت

‌M.s.k‌ صورة الملف الشخصي
@user177891451572منذ 2 ساعات
در اون ۱۱ دقیقه ای که نبویان در شبکه خبر صحبت کرد و سریع برنامه رو قطع کردن یه حرف از رهبری افشا کرد :رهبری گفتن «انحصار مدیریت تنگه هرمز به دست ایران باید باشد ...»یعنی حتی عمان هم نه !کاپیتان کلمه انحصار رو که خداروشکر میفهمید؟