بسه دیگه....بهتره به جای این همه تحقیر ایرانبرگردی به نظر امامچهل روز جنگیدیم تحریم ها برداشته شدشما آتش بس کردید و دشمن رو جریحه محاصره…أظهر المزيد
@user177482101878منذ 3 ساعاتتعليقًا علىبسه دیگه....بهتره به جای این همه تحقیر ایرانبرگردی به نظر امامچهل روز جنگیدیم تحریم ها برداشته شدشما آتش بس کردید و دشمن رو جریحه محاصره…أظهر المزيد
@user1709100522067316381منذ 3 ساعاتتعليقًا علىخدا قوت.از خدا میخوام شما رو در مسیر مد نظر رهبری عزیز و اعتلا و عزت کشور یاری دهد.ان شاالله بتونید در این مسیر رضایت رهبر و شهدا رو جلب کنید و روسفید شید
@Abbas_N110منذ 3 ساعاتتعليقًا علىهمه جا غیر از ایران امن و امان هست!؟ مهد کودک ها حضوری شدن .. مجلس رو نمیخواید باز کنید؟
@user1709101602289593663منذ 3 ساعاتاز "طریال" چه میدانید؟!
به گزارش ایلنا از گروه اقتصاد دیجیتال، شرکت «کارا سام رایان» از طراحی یک معماری مالی بومی با عنوان «طلا + ریال» و پروژه ملی «طِریال» خبر داده است. به گفته طراحان، این طرح یک راهکار درونزای فنی و مالی است که میتواند با اجرای دقیق و منطبق با معماری، مرز میان دارایی حافظ ارزش (Store of Value) و ابزار…أظهر المزيدإظهار هذا الموضوع
@user1709101509502393678منذ 3 ساعاتتعليقًا علىآقای قالیباف کی قراربه مسئولیت اصلیش برسه نکنه یادش رفته نماینده مجلسه
@user177627753733منذ 3 ساعاتتعليقًا علىرفتن سوئیس تا بخوان برگرده به شروط تا بتونن به تفاهم برسنداز کی بخوان؟ همون آمریکایی که تا به حال در مذاکرات باهاش چیزی جز ضرر و خسارت نصیبمون نشده، همونی که فقط زبان زور حالیشه.کیا؟ کسانی که مسئول یک کشور ابرقدرت هستند و قدرت ادب کردن واقعی آمریکا رو دارند!خنده تلختر از گریه نداره؟
@Ebjahan1364منذ 3 ساعاتتعليقًا علىبر اساس اصل ۱۷۶، مصوبات شورا بدون تأیید رهبری الزام ندارد. «علیالاصول» یعنی اجازهٔ مشروط. ماجرای ۹۹ نفر نشان داد که اختلاف، آفت نیست؛ دوقطبیسازی آفت است. وظیفهٔ امروز: نظارت بر اجرا، نه تخریب. وحدت عملی، در سایهٔ نظارت هوشمندانه معنا مییابد.
@user172204960434منذ 3 ساعاتتعليقًا علىمگه ایشان نماینده امور چین نیست؟! چرا یه سر اونجا نمیرن؟! اگه در این شرایط نتونیم ازشون استفاده کنیم پس کی؟!
@Majidmf64منذ 3 ساعاتتعليقًا علىهمچنان بر خلاف نظر و امر صریح رهبری ، به دنبال فتح الفتوح خیالی هستن
@user1709101509502393678منذ 3 ساعاتتعليقًا علىاحتمالا برای هماهنگی پهلوگیری ذرت وسویا آمریکا رفتن حقارت به جایی رسید که نون شیعه مرتضی علی باید از مستکبرین تامین بشه تحقیر به جایی رسید نفت در برابر غذا مبارک رئیس جمهور که فقط صداش برای منتقدین داخلی بلنده در مقابل اجنبی کرنش وتعظیم
@Majidmf64منذ 2 ساعاتبرادر ، اخوی ، سردارهر چقدر از این مذاکره به مذاکره بعدیاز این کشور بلافاصله به اون کشور هم برینفقط خستگی به تنتون میمونه ، اجری ندارینچون امر ولی جامعه رو اجرا نمیکنین و دارین حرف و نظر خودتون رو تحمیل میکنین.چه خبر از تعطیلی مجلس سردار؟
@Reza_rezaمنذ 2 ساعاتتعليقًا علىحکم قالیباف را کی داده،مجلس تایید کرده ،جناب پزشکیانی که آنقدر نفوذ داره جلوی نظر رهبر،در حد یه مذاکره نیست،چرا هیچکی سرجاش نیست،اگه مذاکره خراب شد ما باید یقه مجلسی رو بگیریم که تعطیله،کی باید استیضاح بشه ریس مجلس
@user17673633580منذ 2 ساعاتتعليقًا علىکامنت ها رو می خونمهمه کارشناس و ایران دوست تر از همه یک مشت خشک مغز بدون هیچ راهکار مشخص برای بهبود شرایط افتضاح اقتصادی مردمهمش شعار و هپروت
@user177891451572منذ 2 ساعاتدر اون ۱۱ دقیقه ای که نبویان در شبکه خبر صحبت کرد و سریع برنامه رو قطع کردن یه حرف از رهبری افشا کرد :رهبری گفتن «انحصار مدیریت تنگه هرمز به دست ایران باید باشد ...»یعنی حتی عمان هم نه !کاپیتان کلمه انحصار رو که خداروشکر میفهمید؟