@Inghilabi9 خرداد 1405در پاسخ بههر کی زندگی مذهبی ها رو با عیاش پهلوی و منافقین تندخو مقایسه کنه میفهمه کی فاسدهلعنت بر جفتتون
@YaRab_saedna_b_jeysholghazab_3139 خرداد 1405ضمیر پاک کودک زیر هجمه بیسوادی پدر و مادر و بزرگترها
آخه جوجه ماشینی که تعقل نداره، پشت دست بابا ننه و بزرگترهای کج فهمش بازی میکنه
@Rahbareshahid9 خرداد 1405در پاسخ بهآخرین تحولات بین ایران و آمریکا
سلطنت عمان: در آبهای سرزمینی خود جسمی شناور را مشاهده کردیم که مظنون به مین دریایی است/ هشدار به کشتیها/هیئت عملیات تجارت بریتانیا: وضعیت امنیتی در تنگه هرمز هنوز «بحرانی» است/ارتش: بامداد امروز یک فروند پهپاد «اوربیتر» دشمن، منهدم شدنمایش گزارش
@Kiao0o9 خرداد 1405در پاسخ بههشدار هشدار ایران باید برای پایان محاصره دریایی ، ضربالاجل تعیین کنید.محاصره با موشک شکسته می شود نه با دیپلماسی التماس و خاموش کردن رادار کشتی ها و ...ترامپ در این مدت نشان داده که فقط زبان زور را می فهمد.
@user1773062621279 خرداد 1405در پاسخ بهباسمه تعالی / با سلام و احترام بر خوانندگان گرامی . میدانیم نخبه یعنی برگزیده ( انتخاب شده) اما انتخاب را چه کسی یا کسانی انجام داده اند؟ چرا؟ غالباََ عده ای که به بی فکری وپذیرفتن هر سخنی از هر کسی عادت کرده اند ، متأسفانه سر را بعلامت قول پائین آورده و ، ادامه دارد
@user17091007039336559889 خرداد 1405در پاسخ بهبه منافق رحم نکنید نه به خودش نه به خانواده هاشون تقاص خون شهدایی که آمریکا و اسراییل شهیدشون کردند رو از اینها بگیرید عامل پر رو بازی نتانیاهو و سگ زرد فقط همین ها هستند رحم نکنید
@Vatanparast_sabour9 خرداد 1405در پاسخ بهمن دانشگاه تهران فارغ التحصیل شدم، مهابادی هستم، یعنی هم کُرد هم اهل سنت، چرا هیچکس کاری به کارم نداشت؟اگه قرار بر گیر الکی باشه باید به من میدادن دیگهجوابش روشنه چون هیچکسو الکی نمیگیرن.این جو رسانه ای که ایجاد میکنن هدفشون فقط تخریب ج.ا هستشمن ایمان دارم تا کسی غلطی نکنه نمیگیرنش
@Jamkaran_313_619 خرداد 1405در پاسخ بهچند درصد از مردم ایران حافظ قرآن هستند؟
چند عامل مهم در انحراف و سقوط مردم كوفه و امت اسلامی،در بیان امام علی (ع):1- عدم اطاعت از رهبری2- زنده كردن ارزشهای جاهلی و كم رنگ كردن ارزشهای اسلامی3- از بین رفتن وحدت و برادری میان خود و از دست دادن ارزش تالیف قلوب4- حزب گرایی و چند دستگی…نمایش بیشتر۸ MB
@user1771760293819 خرداد 1405در پاسخ بهاینهمه دانشجو داره شریف وقتی یکی رو میگیرن اونم توسط نهاد اطلاعاتی قطعا رصد های دقیقی انجام میشه. تازه اونم بعد اینهمه زمان و برریی های پیشرفته
@Labbayk_ya_khamenei9 خرداد 1405در پاسخ بهمطالبهنه به مذاکره با آمریکا و لزوم مقاومت
به نام خدا مطالبه من این است که وزارت خارجه نباید به مذاکره با آمریکا برود یا جواب آنها را بدهد. چه دلیلی دارد ما با یک دولت وحشی و خون خوار مثل آمریکا_که بارها امام شهید گفتهاند مذاکره با آمریکا، هیچ فایده ای برای ملت ایران نخواهد داشت، مذاکره کنیم؟ اکنون جهان، آن جهان خیالیِ همیشه در صلح و خواهان مذاکره نیست؛ اکنون، دیگر نهادهای بین المللی مانند NPT و یونسکو و نهادهای بی فایده دیگر، دردی از ملت مستقل و استوار ایران را درمان نمی کنند. اکنون زمان عمل کردن به وظیفه ای است که بر دوش ما نهاده شده، یعنی نابودی اسرائیل! ما باید در راه امام خمینی(ره) و امام خامنهای شهید قدم برداریم و سخنان آنها را عمل کنیم؛ نه اینکه با منطق مذاکره و قانونهای بی اساس بینالمللی دست به هر کار نادرستی بزنیم! ما باید با توکل بر خدا، این کار الهی و سرنوشت ساز خود یعنی جنگ با ظالمان و یزیدان زمانه را تمام کرده و در این راه از هیچ تهدید یا ضربهای که به ما وارد می شود، بیم نداشته باشیم. اگر با نظر من موافق هستید، لطفا حمایت کنید.
وزارت امور خارجه، هيئت دولت
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Mms_mms9 خرداد 1405در پاسخ بهوقتی یک مشت گاو به اسم دانشجو مخالفت با حکم خدا و پیغمبرش میکنند و از ریاست دانشگاه تا ریاست قضاییه وقت میگذارند و جلسه میگذارند تا این یک مشت گاو و گوساله را توجیه کنند که امنیت ملی شوخی بردار نیست!و دادگاه های ما تحت فشار فضاسازی هااز حکم عقب مینشینندهمین میشود که وطن فروشی بی هزینه شود
@Bande_gheire_KHASe_Khoda9 خرداد 1405در پاسخ بهواقعا کسی که هنوز هم حرفای ضد انقلاب رو باور داره، چیزی جز منافق و وطن فروشه؟
@Iran313_149 خرداد 1405در پاسخ بهمن به عنوان یکی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف ، از قوه قضاییه درخواست دارم با این فرد هم مثل سایر متهمان برخورد شود و حتی ذره ای تفاوت قائل نشوندهر کس اشتباه کرده باید مجازات شود، دانشجو یا غیر دانشجو ، شریف و غیره تفاوت ندارد