ان شاء الله با شروع دوباره جنگ بزنید نابودشان کنید
@Alirezarezaei127 اردیبهشت 1405در پاسخ بهشبکه ۳ و برنامه های سیاسی آن، شده وسیله اختلاف و تصفیه حساب جناحی. مراقب باشیداقای خصریان، دائما به نمایندگان دوره های قبلی طعنه می زند و نگاه انتخاباتی و جناحی را پیگیری می کند.
@Ali_Sotoude7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهپس همونه با سس خرسی بی غیرت ریختن رو هم اشتراکات کثیف زیادی دارن با ساواک
@hossein20007 اردیبهشت 1405در پاسخ بهواقعا خسته نباشید به همه سربازان گمنام خدا میدونه چقدر آدم تو این راه شهید شدن تا ما بتونیم به یکی از بزرگترین سازمانهای جاسوسی نفوذ کنیم خدا قوت به همه بی مدعاهای فداکارباید به ایرانی بودنمون افتخار کنیم
@Vatanparast_sabour7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدر زبان عبری به س میگن ش، مثلا سلیم میشه شلیم.ب هم همیشه به واو تغییر داده میشه در زبان شناسی.«شاباک» در اصل «ساباک» یا همون «ساواک» هست
@LonelyNightowl7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخب بدن حزبالله و انصارالله بزنن دیگه چرا هی دست رو دست بزاری و اجازه بدی بیشتر جنایت کنن؟ امروز بمیرن بهتر از فرداس
@Kiao0o7 اردیبهشت 1405در پاسخ بههشدار هشدار هشدار با توجه به زیاده خواهی آمریکا ، جنگیدن تنها راه حل واقعی برای نجات ایران است.خودمان را با مذاکره بی نتیجه فریب ندهیم.باید با یک بهانه جنگ را دوباره شروع کنیم.بهتر آنست از حالت انفعال و بلاتکلیفی فعلی، خارج شویم.
@Sara12347 اردیبهشت 1405در پاسخ بهلعنت بهت موساد ک سالهاست در این مملکت جانها گرفتی.. چه عزیزانی ک طی این سالها درخیابان نور چشمشان برای همیشه خاموش شد...چه گل هایی ک در دیماه پرپر شدند.. ای لعنت بهت موساد دشمن ایران و ایرانی..... پاینده ایران
@Sina84597 اردیبهشت 1405در پاسخ بهممنون از فارس عزیز که تمام زحمات نیروهای امنیتی را کانالنهو "بادبادک" به باد دادند، البته افرادی که نامشان برده شد همه 3 تا 5 ساله بوده و بعد از این خبر، ابدا موقعیت خود را تغییر نمیدهند و شاد و سرخوش همانند بازی "عمو زنجیر باف" دستاندردست هم میچرخند و میخوانند: سپاه جون ما رو بزن،موشکه ما رو بکش!
@fateme10557 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخب چرا این پست رو گذاشتید؟؟؟؟چرا اطلاعات امنیتی رو به زبون میارید؟؟؟خب دشمن هم میخونه این پست رو.خداااااااااااا
@user1708276941367 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبقول شخصی ، بعضی ها اول ت خ م ها را می شمارند و بعد می کشند و بعضی ها اول می کشند و بعد می شمارند ، حالا کار ما شده و اسراییل، اون اول ترور می کنه و بعد میگه ما اول آدرس و مشخصات و اسم عمه خانومش را اعلام می کنیم ، حالا تا بعد !.
@user1775865298317 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتعریف تمجید از وزرات اطلاعات ؟؟ نتونست ایران رو پوشش بده بعد با موفقیت تو خاک اسرائیل به چنین دستاوردی رسیده ؟
@Reza_Hezbollahian7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاینا رو چرا اینجا مینوسی ؟اطلاعات سوخته درست می کنی ؟راست می گی ناو هواپیما بر چرا بعد ار ترور حضرت اقا فرار کرد ؟چرا وسط جنگ برده اتش بس قبول کردین ؟بیخیال بابا