براندازان نادان هنوزم تو آمپاس بمونید😀👋
@sco_razavi_ir19 فروردین 1405در پاسخ بهیادداشت| اولین درس خداوند متعال به حضرت آدم، دشمن شناسی و شناخت دشمن بود
در مسیر رشد و تکامل انسان ها دشمنانی وجود دارد که نه تنها با انسان سازش نمی کنند بلکه با تمام قدرت برای از بین بردن آنان تلاش می کنند. بنابراین لازم است دشمنان این مسیر را بشناسیم به همین خاطر اولین درسی که خداوند متعال به انبیاء الهی به ویژه حضرت آدم داد، دشمن شناسی و شناخت دشمن بود.نمایش گزارش
@Alireza137419 فروردین 1405در پاسخ به وهم اکنون لبنان.لطفا یک نفر شرایط را توضیح بدهدhttps://farsnews.ir/yamahdi_313_61/1775637388792649150نقض آتشبس توسط رژیم صهیونیستی با بمباران شهر صور لبنان!
۱ MB
@user17681368869719 فروردین 1405در پاسخ بهپایان ابر قدرتی آمریکا زمانی رقم میخوره که یک ساعت مونده به ضرب الاجل ترامپ با اتش بس و باز کرده تنگه هرمز موافقت نکنید
@user170910149344049323219 فروردین 1405بابا اینقدر بی شرف شدید که حزبالله که به خاطر ایران اومد وسط رو ول کردید!! لاوان و سیری رو چطوری میخاید توجیه کنید!! نفهمیدید هنوز هدف آتش بس حمله دوباره است!!تو این مدت هم کشورهای عربی میندازن ب جونتون تا خودشون مهماتشون پر کنن.صداسیما دست کیه که داره چرت و پرت پیروزی مینوسه!!!!
@user170910149344049323219 فروردین 1405در پاسخ بهچرا هیچ خبری از نقص آتش بس نمیزنید!!!!! اگه این خیانت نیست پس چیه دقیقا!!
@user17754741722219 فروردین 1405در پاسخ به۷۰ درصد ظرفیت فولاد از بین رفت. پتروشیمی از بین رفت. کلی پایگاه نظامی و موشکی از دست دادیم. رهبر عزیزمون رو شهید کردن. کلی شهید دادیم. هزاران میلیارد زیر ساخت نابود شد. تو بگو پیروز شدیم. حداقل کنار بشین و بذار ظریف و عراقچی و دکتر قالیباف توافقنامه رو امضا کنن
@user170910132531974660219 فروردین 1405در پاسخ بهاین خواست روحانی و ظریف و آخوندی بود دارم به این ایده میرسم وقتی ترامپ گفت رهبری اول و دوم را حذف کردیم و داریم باگروهی کمتر رادیکال باهوش! داخل ایران رژیم چنج شده مذاکره میکنیم منظورش چی بود!!!
@Saeed319 فروردین 1405در پاسخ به وبا توهم ونزوئلا آمدبه بدتر از ویتنام دچار شدفرعون متوهم آمریکایی می خواست برنامه ونزوئلا و سوریه را در ایران پیاده کند، اما به سرشکستگی و خفتی به مراتب بزرگتر از جنگ های ویتنام و افغانستان دچار شد، با این تفاوت که زمان به قبل از عملیاتی شدن کنترل هوشمند تنگه هرمز توسط ایران بر نخواهد گشت؛ این به …نمایش بیشتر
@user170910171589689443819 فروردین 1405در صورتی پیروز بودیم که الان جنازه نتانیابو و بن گویر و۔۔۔تو خاک بودن،اسرائیل خراب شده دیگه پتروشیمی و دانشگاه و صنایع دفاعی و نظامی و فرودگاه و صنعت فولاد و هوش مصنوعی و پل و۔۔۔براش نمونده بود۔
@user17751230107019 فروردین 1405در پاسخ بهآقای ایزدی گرامی فایل های مغزتان را بروز فرمایید اکثریت ملت ایران هم مطالبات وسیع دارند
@user17723750286519 فروردین 1405در پاسخ بهجناب ایزدی عزیز !ما ملت بزرگ ایران، برادران شریف نیروهای مسلح و همچنین شما سیاست مداران باهوش مملکت باید در اولین فرصت یک نشست برگزار بکنیم و بشینیم بحث بکنیم ببینیم اصلا پیروزی چیست ، شکست چیست !! چون ظاهراً دیدگاه ها بیش از حد متفاوت و فرق دارند !