ایرانیان دوشنبه یک‌صدا اغتشاشات را محکوم خواهند کرد

راهپیمایی عموم مردم سراسر کشور ساعت ۱۴ دوشنبه، ۲۲ دی در محکومیت اقدامات اغتشاشگران و تروریست‌های مسلح برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اتفاقات تلخ تروریستی شب‌های گذشته در تهران و برخی مناطق کشور به وضوح نشان داد که نبرد آشکار آمریکا و صهیونیسم جهانی علیه ملت ایران وارد مرحله خطیر جدیدی شده‌ است.در این اطلاعیه آمده است: بعد از انسجام اجتماعی بی‌نظیر ملت ایران در جنگ ۱۲ روزه، دشمن مستکبر و صهیونیستی، طراحی حمله به قلمرو ایران بزرگ و ملت عزیز ایران را از مرحله نظامی به مرحله عملیات تروریستی، اغتشاش، آشوب و تخریب اموال مردم اماکن مقدسه و توهین به مقدسات تغییر داده است و عملیات تروریستی اغتشاشگران و آشوبگران خشونت‌طلب با حمایت آشکار قاتل ملت ایران، ترامپ جنایتکار و دستیار وحشی‌ او نتانیاهو، فضای امن روانی و اجتماعی مردم را هدف قرار داد.این اطلاعیه می افزاید: روشن است که مردم هرگز با مزدوران بیگانه همراهی نمی‌کنند و می‌دانند کسانی که معیشتشان در تخریب و آشوب است، هرگز دغدغه‌مند معیشت و معاش آنان نیستند.
اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، می افزاید: مردم، مرز آشکار، بین اعتراض و اغتشاش و بین مطالبه‌گری و تخریب قائلند و هرگز تمنای عقب‌گرد به حکومت مرتجع و فاسد پهلوی یا وابستگی به بیگانگان و اجانب را ندارند و دست نظام‌های جهانی در سوریه‌سازی، لیبی‌سازی و ویران‌سازی از ایران بزرگ و تجزیه ایران را خوانده‌اند و اجازه جولان عناصر باطل در خیابان‌های این سرزمین پاک را به آشوبگران نمی‌دهند.شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه خود از آحاد ملت یکپارچه ایران دعوت کرده است تا در تجمع بزرگ مردمی محکومیت عملیات تروریستی عوامل آمریکایی ـ صهیونیستی که روز دوشنبه ۲۲ دی در سراسر کشور برگزار می‌شود، شرکت کنند.در تهران، این مراسم از ساعت ۱۴:۰۰ در میدان انقلاب آغاز خواهد شد.
پایان پیام/جدیدترین و مهم‌ترین اخبار سیاسی، دفاعی و امنیتی را با دنبال کردن صفحه سیاست (اینجا) بخوانید.#راهپیمایی #اغتشاشگران #تروریست
16:33 - 20 دی 1404
سیاست




213 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌فریبا دهقان‌
@Fariba_Dehghan20 دی 1404
در پاسخ به

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی آدینه‌
@mahdiadineh20 دی 1404
در پاسخ به
مرگ بر آمریکا و اسرائیل و منافقین داخلی و خارجی،که آرامش ذو این چندروز از مردم ایران گرفتن ولی کور خوندن

تصویر نمایه‌ی ‌User‌
@user17662459374520 دی 1404
در پاسخ به
کمترین کاری که از دست ما بر می‌آید

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی۲‌
در پاسخ به
ما شرکت میکنیمهم اغتشاش را محکوم میکنیمهم نئولیبرال های خائن اصلاح طلب که عامل وضع موجودند خودشان و آقازاده‌هایشان رو مبل نشستن دارن حقوق نجومی میگیرند و به نظام فحش میدن

تصویر نمایه‌ی ‌علیرضا شاکری‌
@alirezashakeri20 دی 1404
در پاسخ به
ان شاءالله میایم

در پاسخ به
خدا قسمت کنه که شرکت کنیم

تصویر نمایه‌ی ‌9**5544‌
@navabi20 دی 1404
در پاسخ به
من که میایمولی یکبار برای همیشه این مشکلات اقتصادی(حداقل بخش داخلیش) رو حل کنید وگرنه خداییش منم دیگه یجایی پیاده میشم

تصویر نمایه‌ی ‌حاج داود‌
@Hajdavod20 دی 1404
در پاسخ به
به گرانی اعتراض داریم اما اغتشاش را محکوم میکنیم

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اتحادی‌
@Mahdi1131320 دی 1404
در پاسخ به
تنها جواب واقعی به دشمنان کشور ، اجرای احکام اجتماعی و حکومتی اسلام است.

تصویر نمایه‌ی ‌MA‌
@M_Amanat20 دی 1404
در پاسخ به
می آییمهمه می آییمبا اهل و عیال می آییمبرای سید علی جانمان می آییمبرای جمهوری اسلامی ایران می آییماعتراض داریم. اما حسابمان با خائنان بماند به وقتش

@Hossein_11020 دی 1404
در پاسخ به
یه فکری برای سایت‌های varzesh3 و tarafdari بکنید که تو کامنتا دارن آدرس برای آشوب و شعار علیه اسلام و نظام میدن. سایت طرفداری که کلا وله و ادمیناش اصلا روی مطالب کاربرا نظارت ندارن‌. اونجا مثل "فارس تعاملی" کاربرا هم میتونن مطلب بذارن و متاسفانه پر از مطالب ضد امنیت ملی و حتی مستهجن هست! بارها گزارش…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌محمدمهدی علی حسینی‌
@monahdi20 دی 1404
خب بعدش چی میشه؟ منظورم بعد از همین مشت محکمیست که می‌خواهید بر دهان مستکبران بکوبید... اعتراضات به حق مردم چی میشن؟؟ با چهارتا مرگ بر آمریکا و اسرائیل گفتن تمومش کنیم بره؟؟ فرداش هم روز از نو روزی از نو... باز باید بنشینیم و جهش های نجومی دلار رو تماشا کنیم:)

تصویر نمایه‌ی ‌مری کم‌
@marykam20 دی 1404
در پاسخ به
یکی از اقوام گفت به چشم خودم دیدم دختر جوان با بنز چند ده میلیاردی آمد به محله تهرانپارس و ماشین خودش رو پارک کرد و رفت برای میانداری اغتشاشات. درد این ها هیچ وقت نه حجاب بود و نه پول. درد این ها شیعه بودن اکثریت این ملت ـه.

@smt19909520 دی 1404
در پاسخ به
هااااااان حالا شددددد این شد یک جواب درست حسابی اینجوری دست نیروهای مسلح برای پاسخ ب هر ماجراجویی مسلحانه ای بازه

@Moki445169920 دی 1404
در پاسخ به
ان شاالله پرشور حاضر می شویم و نشان می دهیم اعتراض نسبتی با داعشی گری ندارد و به اسرائیل و آمریکا گوشزد می کنیم که هرگز از دست نا راحت نخواهند خوابید. امنیت زیربنای هر اصلاح و هر پیشرفت و هر خواسته به حق است

تصویر نمایه‌ی ‌حسین خادمی مراددهنده‌
@hosseinkhademi7520 دی 1404
در پاسخ به
ان شاءالله🇮🇷

تصویر نمایه‌ی ‌سیروس اسماعیلی‌
@Cyrus1420 دی 1404
در پاسخ به
بی صبرانه منتظریم. ان شالله خواهیم آمد و با اهل و عیال هم خواهیم آمد...

تصویر نمایه‌ی ‌محمد‌
@user17079254697420 دی 1404
در پاسخ به
ما می آییم ، برای ایران ، برای حفظ انسانیت ، برای نجات خودمان و فرزندانمان و هم میهنانمان ، برای ناامید کردن شیاطین صهیون