#همه_میآییم🇮🇷✌️
@mahdiadineh20 دی 1404در پاسخ بهمرگ بر آمریکا و اسرائیل و منافقین داخلی و خارجی،که آرامش ذو این چندروز از مردم ایران گرفتن ولی کور خوندن
@user170909998263357686720 دی 1404در پاسخ بهما شرکت میکنیمهم اغتشاش را محکوم میکنیمهم نئولیبرال های خائن اصلاح طلب که عامل وضع موجودند خودشان و آقازادههایشان رو مبل نشستن دارن حقوق نجومی میگیرند و به نظام فحش میدن
@Mahdi1131320 دی 1404در پاسخ بهتنها جواب واقعی به دشمنان کشور ، اجرای احکام اجتماعی و حکومتی اسلام است.
@Hossein_11020 دی 1404در پاسخ بهیه فکری برای سایتهای varzesh3 و tarafdari بکنید که تو کامنتا دارن آدرس برای آشوب و شعار علیه اسلام و نظام میدن. سایت طرفداری که کلا وله و ادمیناش اصلا روی مطالب کاربرا نظارت ندارن. اونجا مثل "فارس تعاملی" کاربرا هم میتونن مطلب بذارن و متاسفانه پر از مطالب ضد امنیت ملی و حتی مستهجن هست! بارها گزارش…نمایش بیشتر
@monahdi20 دی 1404خب بعدش چی میشه؟ منظورم بعد از همین مشت محکمیست که میخواهید بر دهان مستکبران بکوبید... اعتراضات به حق مردم چی میشن؟؟ با چهارتا مرگ بر آمریکا و اسرائیل گفتن تمومش کنیم بره؟؟ فرداش هم روز از نو روزی از نو... باز باید بنشینیم و جهش های نجومی دلار رو تماشا کنیم:)
@smt19909520 دی 1404در پاسخ بههااااااان حالا شددددد این شد یک جواب درست حسابی اینجوری دست نیروهای مسلح برای پاسخ ب هر ماجراجویی مسلحانه ای بازه
@Moki445169920 دی 1404در پاسخ بهان شاالله پرشور حاضر می شویم و نشان می دهیم اعتراض نسبتی با داعشی گری ندارد و به اسرائیل و آمریکا گوشزد می کنیم که هرگز از دست نا راحت نخواهند خوابید. امنیت زیربنای هر اصلاح و هر پیشرفت و هر خواسته به حق است
@Cyrus1420 دی 1404در پاسخ بهبی صبرانه منتظریم. ان شالله خواهیم آمد و با اهل و عیال هم خواهیم آمد...
@user17079254697420 دی 1404در پاسخ بهما می آییم ، برای ایران ، برای حفظ انسانیت ، برای نجات خودمان و فرزندانمان و هم میهنانمان ، برای ناامید کردن شیاطین صهیون