بنظر من هم حادثه بوده چون اسرائیل حقیقتا جرات همچین ترور بزرگی در خد رییس جمهوری نداردشما فک کنید اگه اسرائیل مقصر شناخته می شد دیگه حقیقتا اسراییل نابودی خودش را قطعی می دانست... فلذا بنظرم حادثه است
@seydali31 مرداد 1403تعليقًا علىبنظر من هم حادثه بوده چون اسرائیل حقیقتا جرات همچین ترور بزرگی در خد رییس جمهوری نداردشما فک کنید اگه اسرائیل مقصر شناخته می شد دیگه حقیقتا اسراییل نابودی خودش را قطعی می دانست... فلذا بنظرم حادثه است
@hamvatan31 مرداد 1403تعليقًا علىچرا اعلام نتیجه به الان موکول شده. یعنی بررسی ها درست در برهه حساس انتقام گیری از اسرائیل و اعلام کابینه نتیجه داده ؟ باور کنیم؟؟؟؟؟ حق بدین مردم باور نکنند. بررسی های ذکر شده بدون شک به این زمان طولانی نیاز نداشته و بهانه ذکر شده برای سقوط هم فقط میتونه انسان های بی سواد را راضی کنه
@user1708066425331 مرداد 1403تعليقًا علىآینده با اسناد فاش خواهد شد و این گزارش های ... هستند تا مردم بدانند چه گذشته است.اینجا جای بحث فنی و اطلاعاتی نیست ولی بدانید همه عوام نیستند
@Elestian_Irani31 مرداد 1403تعليقًا علىبردهای الکتریکی و الکترونیکی بالگرد رو میشه دستکاری کرد تا بعد یه مدت سقوط کنه. حالا برو درستاتو درست بخون🤨
@hasanmasroore31 مرداد 1403تعليقًا علىدر این حادثه ایران اسلامی چند تن از بهترین فرزندانش را از دست داد . به همین دلیل هم مردم نمیتوانند باهاش به سادگی کنار بیان .
@user170910116268615968731 مرداد 1403تعليقًا علىهرچه بود شهادت شهید رئیسی بسیار عزیزمان آتشی بر دلمان زد که هنوز که هنوزه می سوزیم و از رفتنش حسرتها می خوریم.چقدر حیف شد رفتنت ای نور چشم ما و رییسجمهور شهید و جامع الاطراف و عالیقدر ما. چقدر جای تو خالیست. یعنی رییس جمهوری مثل تو باز خواهد آمد.رحمت و رضوان الهی بر تو و یاران شهیدت باد.
@user170910014295750541331 مرداد 1403تعليقًا علىهیچکس این ادله را قبول نمی کنه درست مثل اون ۸ انکولوژیکی که در سانحه هوائی برزیل کشته شدند
@smshd31 مرداد 1403تعليقًا علىاصلا ولش کن بابااینا مهم نیستمهم سید مظلوم ما بود که رفتمهم اینه که بهترین شخصیت انقلاب بعد از رهبری رئیسجمهور شده بود، شب روز کار میکرد کشور رو از دره در آورد تازه داشت نتیجه میداد که نفهمیدیم چه شد که رفت یا بردندشسید جان میدونم خون بدلت کردن ولی رسمش نبود ما رو بزاری بری حد اقل دعا کن برای ما
@delina31 مرداد 1403#رئیسی_و_یاران_مظلومبرای ما هزاران گام برداشتبه یادش یک قدم بردار،شما؛ زائر عزیز وبزرگوار...فعلا هم خودمونو میزنیم به کوچه علی چپ،آیندگان خواهندگفت چه مردبزرگی بود آن شهید،شهیدی که برای آوردن آب رفت، ولی؛ چون ساقی کرب و بلا شدو، رفت...١ MB
@Teacher_reporter31 مرداد 1403تعليقًا علىسلام و درود . شهید رییسی همه وجودشون رو برای ملت ایران گذاشتند. واقعا حادثه شهادت ایشان همه مدرسه ما را سیاهپوش کرد . ایشان مرد بزرگی بودند. واقعا حیف و صد حیف
@Seyedekhoda31 مرداد 1403تعليقًا علىاطلاع رسانی خیلی دیر انجام شده استبه همین دلیل باید با تردید پذیرفت اصل مطلب این است که ما دیگر شهید جمهورمان را نداریم و این از همه سخت تر و غم انگیز تر است
@Abadi476931 مرداد 1403تعليقًا علىخوب جیپی اس نداشته که کلا منتفیه نه من میگم خلبانان باتجربه ثانیا تلفن همراه که داشتن دراول حادثه یکسپهبدعراقی روی کانال مقاومت گفت که ساعت ۱۰/۳۰دقیقه هواپیمایی ازاواکس پیشرفته تراومداذربایجان بعدازحادثه همانروزبرگشت اسراییل این افسرروی کانال العهدعراق گفت باباحرف منطقی بگیدای وای