داداش دور قبل ۴۲ درصد بودا.۲۵ میلیون میشه ۴۰ درصد
@Rasadiplom12 اسفند 1402در پاسخ بهان شاء الله آمارهای قطعی بیش از این اعداد و درصد ها را نشان دهند و. 🌹🌹 امیدوارم که منتخبین دوره ی دوازدهم قدر این فرصت را ویژه بدانند(مشارکت قابل دفاع در پیچ تاریخی) و اثرات خیر تصمیمات منتخبین در زندگی مون ملموس باشه.. یادشون نره که کمتر از دو سال دیگه انتخابات دیگری داریم و دشمن در تدارک..
@Hadi136612 اسفند 1402در پاسخ بهدرود خدا بر ان چهل درصدی که پیام ولی امر را اجابت کردند پیش شهدا رو سفید باشیددعای ولی الله الاعظم روحی فداه شامل حالتان.
@mehrdad1333312 اسفند 1402در پاسخ بهپیروزی بزرگ ملت ایران را تبریک عرض می کنم عرض کردم که مشارکت مطلوب خواهد بودشکست سنگین معاندین و غربگرایان داخلی علیرغم شیطنت های گسترده
@ali_mousavi12 اسفند 1402در پاسخ بهبا وجود دشمنیهای گسترده آمریکا و رسانه های فارسی زبان خارجی ، این حجم از مشارکت قابل قبول و خوبه
@mehrdad1333312 اسفند 1402در پاسخ بهعده ای به تمسخر می گفتن سه روز دیگه همه چیز مشخص میشه.خدا رو شکر شکست بزرگی متحمل شدندhttps://farsnews.ir/Mohammadalii/1709030792423572641
@mehrdad1333312 اسفند 1402در پاسخ بهتو اروپا میانگین آمار غالبا ۴۰ است.اما اینجا آمار نزدیک به ۵۰ هم را هم مخدوش میکنن این یعنی خودشون ایمان دارن که دموکراسی واقعی در ایران است که توقع از ایران بالاست✌️✌️✌️
@Amir2312 اسفند 1402در پاسخ بهانتخابات در سطح دنیا با نوعی کاهش مشارکت روبه رو شده و این روند طبیعی در سراسر دنیاست تازه این مشارکت با حجم سنگین جنگ روانی بوده این مشارکت سطح بسیار بالاتری از درصد شرکت کنندگان میباشد
@vahab_lotfi12 اسفند 1402در پاسخ بهباید جامعه شناسان متدین بنشینند و تحلیل و بررسی کنند و اشکالات کار رو به دست بیارن
@mehrdad1333312 اسفند 1402در پاسخ بهانتخابات نمایش قدرت ایران است شما چرا از قدرت ایران واهمه داری کاربر علیزاده که مسدود هم کردی
@mehrdad1333312 اسفند 1402در پاسخ بهطرف تا دیروز مسخره می کرد که آمار زیر ۳۰ هست حالا میاد آمار بالای ۴۰ رو مسخره میکنه و از شدت عصبانیت شکلک خنده هم می ذارهاین عصبانیت این عده شیرینی این پیروزی رو بیشتر کرده
@mehrdad1333312 اسفند 1402در پاسخ بهخطاب این کاربر که از پیروزی مردم ایران ناراحت استشما باختید، بدم باختید، فقط بذارید برممممم من