رئیسی تهران را به مقصد دمشق ترک کرد

رئیس‌جمهور ساعتی پیش (چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه) برای سفر به دمشق پایتخت سوریه وارد فرودگاه شد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ساعتی پیش (چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه) برای سفر به دمشق پایتخت سوریه وارد فرودگاه شد. حجت‌الاسلام قمی معاون بین‌الملل دفتر رهبر انقلاب و محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، رئیسی را بدرقه کردند. پایان پیام/
یی
10:04 - 13 اردیبهشت 1402

2 بازنشر
39 بازدید



1 پاسخ