کوثری: اغتشاشگران با رفتارهای دیکتاتوری به دنبال ایجاد وحشت در جامعه هستند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دشمن با رفتارهای دیکتاتورمآبانه از طریق مزدوران داخلی‌اش به دنبال ایجاد رعب و وحشت در جامعه است که البته مردم تحت تاثیر این رفتارها قرار نمی‌گیرند.
اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: پس از ناکامی دشمن در ایجاد اغتشاش در جامعه، شاهد آن هستیم که با رفتارهای دیکتاتورمآبانه و از طریق مزدورانش در داخل سعی در ایجاد رعب و وحشت و به تعطیلی کشاندن بازار دارد. وی افزود: همانطور که امام سجاد(ع) فرمودند؛ خداوند دشمنان ما را از جاهلان قرار داده است. دشمنان ما هنوز به پیوند ناگسستنی مردم و رهبر معظم انقلاب پی نبرده‌اند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رابطه ناگسستنی مردم با نظام و رهبر معظم انقلاب مانع از تحقق اهداف دشمن شده و می‌شود و این نکته‌ای است که آنها به آن توجه ندارند. کوثری خاطرنشان کرد: شاید به خاطر جلوگیری از خسارت، بعضی از مغازه‌ها در بازار با تهدید و ارعاب بسته شود، اما این به معنای اعتصاب نیست و این گونه تعطیلی‌های موقت تداومی نخواهد داشت و اهداف دشمن را در این باره محقق نخواهد کرد. وی افزود: دشمنان ما برخلاف آنچه که عنوان می‌کنند نه اعتقادی به دمکراسی دارند و نه آزادی و نه اینکه دلشان برای ملت ایران می‌سوزد. پایان پیام‌/
اسماعیل کوثری
12:02 - 30 آذر 1401

2 بازنشر
27 بازدید



1 پاسخ