رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی سنگاپور را تبریک گفت
آیتالله رئیسی طی پیامی فرارسیدن روز ملی سنگاپور را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیتالله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور طی پیامی فرا رسیدن روز ملی سنگاپور را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت. رئیس جمهور در این پیام خطاب به خانم حلیمه یعقوب رئیس جمهور سنگاپور اظهار داشت: در آستانه ورود به پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان دو کشور، در پرتو رویکردی آیندهمحور و چشماندازی پایدار در تأمین منافع فیمابین در تمامی زمینهها، شاهد گسترش بیش از پیش روابط باشیم. انتهای پیام/ ت 19
11:56 - 18 مرداد 1401