«جوکار» برای سال سوم رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ماند
ترکیب اعضای هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها برای اجلاسیه سوم مجلس یازدهم مشخص شد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در نشست امروز یکشنبه (29 خرداد) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با برگزاری انتخاباتی، ترکیب هیات رئیسه این کمیسیون مشخص شد. بر این اساس محمدصالح جوکار برای سومین سال ریاست کمیسیون امور داخلی و شوراها را برعهده گرفت. سیدحمیدرضا کاظمی و محمدحسن آصفری نیز به ترتیب نواب اول و دوم کمیسیون شدند. با رای اعضای این کمیسیون رسول فرخی میکال به عنوان دبیر اول و روحالله نجابت به عنوان دبیر دوم انتخاب شدند و علی حدادی نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تعیین شد. انتهای پیام/ ت 878
16:09 - 29 خرداد 1401