ان‌شاءالله پس از نابودی رژیم صهیونیستی شاهد نابودی حامیانش نیز خواهیم بود

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ان‌شاءالله پس از نابودی رژیم صهیونیستی شاهد نابودی حکومت‌های حامی این رژیم در منطقه نیز باشیم.
محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به پیام راهپیمایی امروز اظهار داشت: با این شوری که در بین امت اسلامی به ویژه در مردم خداجوی تهران می‌بینیم نشان‌دهنده این است که همان استراتژی که مقام معظم رهبری در مورد رژیم صهیونیستی و نابودی این رژیم مطرح کردند حقیقتی نزدیک و آشکار است. وی افزود: ان‌شاءالله ما هر چه زودتر شاهد نابودی رژیم اشغالگر قدس و آزادی قبله اول مسلمین باشیم. رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در مورد بازی برخی از کشورهای عربی در پازل رژیم صهیونیستی گفت: دولت بحرین عده‌ای اقلیت هستند در حالی که ملت بحرین و امارات با جهان اسلام همراه است. ان‌شاءالله پس از نابودی رژیم صهیونیستی شاهد نابودی حکومت‌های حامی این رژیم در منطقه نیز خواهیم بود. انتهای پیام/
نامی
نامی
15:13 - 9 اردیبهشت 1401

2 بازنشر
62 بازدید



1 پاسخ