رئیس جمهور انتخاب نخست وزیر جدید پاکستان را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی انتخاب آقای میان محمد شهباز شریف را به عنوان نخست وزیر جدید پاکستان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد مسیر پیش رو منجر به رسیدن همکاری‌های دو کشور به سطح مطلوب دو ملت بزرگ ایران و پاکستان گردد.
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور در پیام تبریک خود به مناسبت انتخاب نخست ‌وزیر جدید پاکستان تاکید کرده است که جمهوری اسلامی ایران همواره از جمله در دوره جدید آماده ارتقاء همکاری‌ها در تمامی ابعاد با جمهوری اسلامی پاکستان است. انتهای پیام/
رئیسی پیام
13:15 - 25 فروردین 1401

2 بازنشر
45 بازدید



1 پاسخ