سیدمحسن دهنوی عضو هیئت‌ امنای صندوق نوآوری و شکوفایی شد

رئیس جمهور طی حکمی سیدمحسن دهنوی را به سمت عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور طی حکمی، سید محسن دهنوی  را به سمت "عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی" منصوب کرد. سید محسن دهنوی هم‌اکنون نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و ریاست فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان، نیز است. از سوابق علمی و مدیریتی او تا کنون می‌توان موارد زیر را نام برد:   فارغ‌التحصیل ممتاز در هر سه مقطع از دانشگاه صنعتی شریف عضو هیئت علمی دانشکده علوم و فناوری زیستی دانشگاه شهید بهشتی معاون ستاد توسعه زیست فناوری و از فعالین زیست بوم علم و فناوری کشور می باشد. انتهای پیام/
محسن دهنوی
10:19 - 3 آبان 1400

2 بازنشر
59 بازدید



1 پاسخ