«سعید محمد» در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

سعید محمد با حضور در وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء با حضور در وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد. انتهای پیام/
سعید محمد
11:11 - 21 اردیبهشت 1400

3 Reposts
19 Views


1 Reply