نشست علنی مجلس با حضور نمایندگان آغاز شد

نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور وکلای ملت آغاز شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نشست علنی صبح امروز سه‌شنبه(19 فروردین ماه 99) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد. این جلسه در حالی آغاز شد که  اکثریت نمایندگان در جلسه حضور داشتند. این نخستین جلسه مجلس پس از شیوع بیماری کرونا است که با حضور نمایندگان تشکیل شده است. سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیأت رئیسه مجلس دستور کار نشست امروز را به شرح ذیل قرائت کرد: گزارش  کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد لایحهکمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان های ساحلی و کلانشهرها با مشارکت بخش غیردولتی  گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها   در مورد طرح اصلاح مواد یک و 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از روند اجرای برجام ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی  درمورد لایحه مالیات بر ارزش افزوده  ارائه گزارش از وضعیت بیماری کرونا در کشور با حضور وزرای بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس انتهای پیام/
صحن مجلس
09:19 - 19 فروردین 1399

2 بازنشر
15 بازدید



1 پاسخ