9 اردیبهشت 1405

ناو جرالد فورد به آمریکا برمی‌گردد

ناو هواپیمابر «یو‌اس‌اس جرالد آر. فورد» پس از گذراندن یک دوره مأموریت ۱۰ماهه و بی‌سابقه، به‌زودی منطقه خاورمیانه را به مقصد ایالات متحده ترک خواهد کرد.
کشتی های ایران اونور تنگه قبل از ورود به محاصره دارن نفت رو کشتی به کشتی به قیمت هر بشکه 150 دلار میفروشن 😁بعد ترامپ میگه ایران باید بگه تسلیم شدم و کم آوردم !! 😁خودش رو مسخره خاص و عام کرده تو دنیا .جکی نیست که تا حالا دربارش ساخته نشده باشه ناوم ناوم این بود ناوت ؟؟ بووق تو ناوت 😁🇮🇷
01:09 - 10 اردیبهشت 1405

32 واکنش
7751 بازدید



1 پاسخ