9 اردیبهشت 1405

تماس صوتی و تصویری «بله» برای کاربران خارجی در دسترس است

تماس صوتی و تصویری «بله» برای کاربران خارجی در دسترس است.
امکانات بله برای شروع خیلی خوبه مخصوصا امکانات API و باتهاش . البته خیلی جای پیشرفت داره . به نظرم ایتا رو کلا باید با بله ادغام کنن چون شدیدا ضعیفه و در صورتی هم که بخوان درستش کنن به مبالغ بالایی هزینه برای زیر ساخت احتیاج داره که اصلا به صرفه نیست .روبیکا هم باید بچسبه به همون حالت اینستاگرامیش
00:56 - 10 اردیبهشت 1405

29 واکنش
6703 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌دیوید رفوآ‌
@DRSDavidSoft10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
بله ولی بهتره همگی باهم ادغام گردند، چه معنایی دارد برای یک خدمت و سرویس (پیام‌رسان ملّی) چندین گزینۀ ناکارآمد داشته باشیم، به‌جای یک سرویس خوب و برومند برای هر کاربری که نیاز به استفاده از آن را دارد؟