امکانات بله برای شروع خیلی خوبه مخصوصا امکانات API و باتهاش . البته خیلی جای پیشرفت داره . به نظرم ایتا رو کلا باید با بله ادغام کنن چون شدیدا ضعیفه و در صورتی هم که بخوان درستش کنن به مبالغ بالایی هزینه برای زیر ساخت احتیاج داره که اصلا به صرفه نیست .روبیکا هم باید بچسبه به همون حالت اینستاگرامیش
بله ولی بهتره همگی باهم ادغام گردند، چه معنایی دارد برای یک خدمت و سرویس (پیامرسان ملّی) چندین گزینۀ ناکارآمد داشته باشیم، بهجای یک سرویس خوب و برومند برای هر کاربری که نیاز به استفاده از آن را دارد؟