9 اردیبهشت 1405

بقائی اتهام‌زنی مقامات بحرین علیه ایران را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امشب ضمن محکوم کردن اتهام‌زنی واهی مقامات بحرین علیه ایران، گفت: حکومت بحرین نمی‌تواند با این فضاسازی‌ها اذهان افکار عمومی این کشور و منطقه را از مسئولیت مستقیم خود در حمایت و همراهی با متجاوزان آمریکایی و اسرائیلی علیه ملت ایران منحرف کند.
اینجور ادبیات برای اونها فایده نداره. آقای بقایی باید محکم میگفت: ما به تمام سلب تابعیت شده های بحرین دوباره در ایران خوش آمد میگوییم چون در حال اینها همه قبلا ایرانی بوده اند و همچنان ایران کشور اول آنها به حساب میاید و خیلی طبیعیست که اشخاص با کشور اول خودشان ابراز همدلی کنند.🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
00:47 - 10 اردیبهشت 1405

4 واکنش
1782 بازدید



1 پاسخ

@Victor_from_God10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
دقیقا ولی چه میشه کرد وقتی وزیر امور خارجه با اون توییت مبهم گند زد و حتی معذرت هم نخواست از سخنگو چه انتظاری هست خدا رحمت کنه وزیر دولت شهید رییسی رو اون اینکاره بود نه این دارو دسته