پیام معنادار فرمانده هوافضا؛ بانک اهداف نفتی ایران بهروز شد
فرمانده هوافضا امشب گفت که در صورت تعرض دشمن به خاک ایران این بار هر کجا را مردم بگویند هدف قرار میدهد که ما در این گزارش مهمترین اهداف مدنظر خود را لیست کردهایم.
میدان های نفتی و گازی مشترک رو باید اول بزنیم چون دارن با تکنولوژی برداشت سریع آمریکایی از ما دزدی میکنن و سهم ما رو هم میخورن !!بعدش هم باید به فکر از کار انداختن ماشین جنگی کویت و بحرین بود تا شیعیان کویت و بحرین اونجا رو بتونن به راحتی تصاحب کنن و عربستان هم نتونه براشون کمک بفرسته دوباره 🇮🇷