8 ساعت پیش

تنبیه عجیب برای حذف اروگوئه

فدراسیون فوتبال اروگوئه بازیکنان این تیم را بعد از حذف از جام جهانی به شکلی عجیب تنبیه کرد.
باید ببینیم فدراسیون ایران چه جشن ورودی میخواد برای تیم ملی بگیره !!همون خرجی که چند ماه برای اردو در سواحل نیلگون ترکیه کردیم اگه برای اقتصاد کشور یا حتی سیستمهای دفاعی نظامی میکردیم الان حداقل کمتر حسرت میخوردیم !!چه معنی داره بری با کشوری که باهاش درحال جنگی توش فوتبال بازی کنی ؟
14:28 - 28 ژوئن 2026

4 واکنش
737 بازدید