ترامپ فحش بده مشکلی نیست، ما نباید حس بد به آمریکا داشته باشیم!

٦ MB
شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۰ - شبکه دو#پاورقی
23:55 - 1 تیر 1405

1 إعادة النشر8 التفاعل
17٫9k من المشاهدات


4 الإجابة

‌ایرانی مسلمان‌ صورة الملف الشخصي
@iranian1405منذ 2 ساعات
تعليقًا على
به عنوان یک اصولگرا نگران عملکردتفرقه اندازگروه پایداری هستم، تلاش نتانیاهو برای جنگ جدیدفعالیت ستون پنجم دشمن تلاش سلطنت طلبها برای تکراراعتراضات خیابانی-فشاراقتصادی ناشی ازمحاصره و تحریم -چه اتفاقی قراراست برای ایران بیفتد؟؟ازجمعیت 95 ملیون نفر ایران چندنفر مردم جنگ هستندوچندنفرمردم صلح و آرامش؟

@user1709100255505928354منذ 2 ساعات
تعليقًا على
چطور اسم تو میزاری ایرانی مسلمان هستی بعد جلوی ظلم سر خم میکنی. اگر مسلمان و شیعه هستی که امام حسین راه را نشان داده. هیهات من الذله برای اینجاست. اگر کسی به خانواده شما تعرض می‌کرد و زور میگفت همینطوری دم از صلح میزدی.کی می خوایم از این برچسب زدن ها دست برداریم و کمی فکر کنیم

‌کشور دوست‌ صورة الملف الشخصي
@user1709099971749418021منذ 2 ساعات
واقعا عالی هستیدانا و با شرفسخندان، شجاع و با غیرتحیف که ما قدر خوبهامون را نمیدونیم اما اون طرفیها حتی از قاتلهای هفت تیر کش زن کششون(وزیر خاتمی!) دفاع میکنن!کاش به فرمایش علی ع ما در ایمانمون از آنها(معاویه طلبان) در کفرشان متحدتر میشدیم...انشالله این اتفاق به برکت خون امام شهید اتفاق بیافتد

‌محمدرضا داورپناه‌ صورة الملف الشخصي
@user170802931460منذ 1 ساعات
تعليقًا على
چرا ديده شدن انقدر شیرین و حرص داره