امیرحسین قیاسی زبونش باز شد! برای جنگ؟ نه واسه سود تبلیغات!

فعلا هر روز حوالی ساعت ۲۰ بعد از دعای توسل - شبکه دو
۸ MB
05:13 - 1 اردیبهشت 1405

2 نقل قول39 واکنش
50٫7k بازدید



5 پاسخ

@user176833512931 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
مسئولین این مملکت باید بدونن مردم ایران بعد از این جنگ دیگه تحمل دیدن این دلقکای خائن رو ندارن،نه در صدا سیما نه در هیچ پلتفرمی نمیخوایم چهره این حیوانات رو ببینیم،حالت تهوع میگیرم از دیدنشون

@user1768197227761 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بابا نذارین این وطن فروشا پول دربیارن. همین الان تا دیر نشده بندازینش از تمام برنامه ها بیرون هر تهیه کننده ای هم خواست باهاش کار کنه بیچارش کنید صبر نکنید اینم بشه فردوسی پور. پدر ملت رو درآوردید از بس به این جماعت وطن فروش رانت و باج دادید بس کنید جون مادرتون

تصویر نمایه‌ی ‌رضا پویا‌
@poyan13691 اردیبهشت 1405
🔴حداقل بعضی‌هایک عکس کوه و جنگل به اسم حمایت از ایران و چمیدونم تمدن و اینا گذاشتناین دیگه تهش اعهرسما خفه خون گرفته که یه وقت خدایی نکرده چهارتا برعنداز از فالوراش کم نشه

تصویر نمایه‌ی ‌ریک گرایمز‌
@Mashti649 اردیبهشت 1405
یه تار موش می ارزه به کل هیکلت شهبازی ***