5 فوریه میشه ۱۵ دی. ۱۸ و ۱۹ دی هم کلا بهونه بود واسشون، الان فقط من منتظرم تا فردا جمعه که جواب کنگره بیاد ببینم ۲ طرف چه غلطی میکنن.
@Realamirmehrad10 اردیبهشت 1405در پاسخ به5 فوریه میشه ۱۵ دی. ۱۸ و ۱۹ دی هم کلا بهونه بود واسشون، الان فقط من منتظرم تا فردا جمعه که جواب کنگره بیاد ببینم ۲ طرف چه غلطی میکنن.
@nargesdirection10 اردیبهشت 1405ببخشیدا ولی تو غلط میکنی نظر میدی حرو....زاده فکر کردن کی هستن واقعا ؟؟ بشین سرجات دوزار میخوایم دربیاریم دو ماهه ازم گرفتینش#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
@DRSDavidSoft10 اردیبهشت 1405در پاسخ بهنامعقول و نامشروع ایشان هستند که پلتفرم مزخرف واتساپ را نمونه قرار داده بوده و ظاهراً معقولیت پلتفرمهای برنامهنویسی و مهندسی مانند StackOverflow و یوتیوب و کانالهای علم و فناوری مانند Veritasium و Linus Tech Tips و غیره را درک نمیکنند.لطفاً یک برنامهنویس یا مهندس جایگزین شود.
@user17738550273410 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاون لپتاپی که جلوت بازه و قطع به یقین اون اینترنت سفیدی که داری هات اسپات میکنی فقط برای مردم عادی بده نه؟فقط برای ماها حرومه حس میکنم!من نمیدونم چرا آدمی که تو این زمینه ها هیچ تخصصی نداره نظر میدهنظر نده اصلا به تو چهمن اصلا هر کجا از اینترنت که بخوام میرم و به هیچکس جواب پس نمیدم