سلام ...این کارشناس که ظاهری غربی است و کراوات زدهرا در کنار اون یکی که ریش داره و یقه را آخوندیبسته و همش کلافه است ، مقایسه کنید!!!مسئولین کشور ، متاسفانه به دومی اعتماد دارندولی اولی را غربزده میدانند.. و حال آنکه ، دومیجاسوس است و فیلم بازی میکند و حتی ممکنه تسبیح هم در دستش بگیرد 🤔
