iri@parsaKraad2 بهمن 1404ستون سلیقه ای اعتراض
ستون اعتراض در فارس هم سلیقه ای شده و هر مطلبی که خوششان بیاید تایید میکنند و هر چه ک نخواهند ن!اصن واژه ی #اعتراض برای دهان یسری گویا خیلی گشاد است!#اعتراض و سعه صدر مسئله ای است که به یکسریا نمیاید!اصن این عدم تحمل اعتراض و مخالفت در خوی این جماعت است!لعنت و موت بر یکجانبه رگرایی!
@parsaKraad2 بهمن 1404امت در حال شدن است اینترنت را وصل کنید!
شاید بیراه نباشد اگر بگوییم،ملت ایران در فتنه ی اخیر به سرعت،صف خود را از اغتشاشگران جدا نموده و امریکا و رژیم صهیونی را در رسیدن به آمال پوچش ناکام گذاشت!این گزاره بسرعت ما را به یاد جمله طلایی شهید رییسی "امت در حال شدن است" انداخته!
@parsaKraad1 بهمن 1404مطالبه پاسخگویی مناسب نیروهای مسلح به یاوه گویی های ترامپ
هنوز چندی از یاوه گویی های کله زرد کاخ سفید علیه مقام معظم رهبری نگذشته که موضع گیری های مقام های عالی رتبه کشور در قبال این سخنان خبرساز بوده!نکته ی مهم اما مطالبه ی مردمی از نیروهای مسلح جهت قطع ید هرگونه تعارضگری به پیشوای مسلمانان جهان است!
@parsaKraad30 دی 1404خواستار حضور کمیته حقیقت یاب مستقل بین المللی برای تایید کشته سازی تروریست ها
این روزها با توجه به هجمه های نادرست بین المللی،به نظام مظلوم #جمهوری_اسلامی و همچنین روشن سازی ابعاد ماجرا برای ملت غیور و فتنه شکن #ایران اسلامی،حضور کمیته حقیقت یاب بین المللی برای تایید کشته سازی های اخیر مطالبه ی ملت آگاه ایران است!
@parsaKraad30 دی 1404از فساد تا اغتشاش؛ پاسخها نابرابر
ریشه اعتراضات، معیشت وتورم است؛وریشه آن، فساد.اعتراضاتی ک توسط تروریستهابراحتی ب ناارامی میرسد!از ق قضاییه انتظارمیرود بامفسدان جدی برخورد کند؛ تعللی ک هزینهاش امروزپرداخت میشود!#صدیقی #انصاری #ابربدهکاران_بانکی #جوادی #وامهای_نجومی #فساد_سیستمی #اعتراض
پارسا خسروی بازنشر داد
@parsaKraad28 دی 1404هنوزخیلی مانده تابفهمیم چ اتفاقاتی درحال رخ دادن است!اولش است!سونامی وحشتناک گرانی درانتظار مردم گرفتار است!باچارتاکالابرگو این مضخرفاتم نمیشه حلش کرد!زندگی میلیونهاایرانی درحال فروپاشیدن است!منتظر باشید و به مالهکشی ادامه دهید!هنوزمانده بدانیم ماموران موسادحاضردربدنه حاکمیت چ خوابایی برامان دیدن!
پارسا خسروی بازنشر داد
@parsaKraad28 دی 1404در پاسخ بهخب بلخره،برقی که از ایران دریافت میکنند اما به بهانه تحریم امریکا پولش را نمیدهند!انهمه شهید در 8سال دفاع مقدس به ما تحمیل کردندو غرامت ندادند!هر ساله در اربعین سیدالشهدا هزاران زائر عاشق میلیونها دلار به انجا وارد میکنند!نابودسازی داعش که با کلی شهید و بدون دستاورد حاصل شد!خب معلومست باید مهم باشد!
پارسا خسروی بازنشر داد
@parsaKraad28 دی 1404در پاسخ بهکدام کشور میاید بکشوری حمله کند که به بهانه ی تحریم میلیاردها دلارش را مسدود کرده و از آن مستفدمیشود و بعد بابرداشت تحریم ان پولهاراازادسازد؟منطقی است؟بواسطه کدام ترس میشدمیلیاردهادلار ب کشورای حوزه خلیج فارس تسلیحات فروخت؟منافع امریکاهرجا باشد بی درنگ انرا تصرف میکند!فلن منافع همینطوری تامین میشود!