تکمیل پروژههای ۱۰ ساله بویراحمد و دنا در اولویت قرار گرفت
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز دوباره پروژههای عمرانی راکد ۱۰ ساله گفت: پس از فعالسازی مجدد این طرحها، اولویت اصلی مسئولان، تأمین فوری اعتبارات مالی برای تکمیل پروژههای نیمهتمام، بهویژه پروژههای پلسازی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از سیسخت، غلاممحمد بهرامی، صبح روز سهشنبه ۱۴ بهمنماه، در آیین افتتاح و کلنگزنی پروژههای دهه فجر در سیسخت، اظهار کرد: پیگیری پروژههای عمرانی و رسیدگی به طرحهایی که پس از سالها بلاتکلیفی راکد مانده بودند، با جدیت از سوی مسئولان استانی در دستور کار قرار گرفته و این پروژهها با پیشرفت فیزیکی مناسب، مجدداً فعال شدهاند.وی با تأکید بر ضرورت حلوفصل مسائل مالی پروژهها افزود: باید با هر تدبیر و راهکاری، موضوع تأمین اعتبارات را به سرانجام رساند تا روند اجرای طرحها با وقفه مواجه نشود.نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر مدیریت شرکت پیمانکاری فعال در این حوزه به دلیل نبود انگیزه در مدیران پیشین، تصریح کرد: با اراده جدی استاندار و تخصیص مناسب اعتبارات در سال جاری، بستر لازم برای تسریع در پیشبرد پروژهها فراهم شده است.بهرامی در ادامه با اشاره به پروژههای پل خاطرنشان کرد: بخشی از عملیات اجرایی این پروژهها در قالب قرارداد فعلی در حال انجام است، اما تکمیل سایر بخشها مستلزم تأمین اعتبارات جدید بوده و همکاری همه مدیران دستگاههای اجرایی در این زمینه ضروری است.
10:47 - 14 بهمن 1404