ایده برای تحقیق , پژوهش و ساخت سلاحی جدید .
خیلی خلاصه وکلی این سلاح دارای یک مخزن گاز هگزا _ یک مینی سانتریفیوژ مجهز به میله کادمیوم _دو مخزن ذخیره _ دو مخزن انتقال و دو لوله توپ لیزری جهت شلیک است . شارژ سلاح با انتقال گاز هگزا به سانتریفیوژ جهت جدا سازی اتم های اورانیوم و نوترون ها شروع میشود .در جداره سانتریفیوژ میله کادمیوم جذب
نوترون ها را انجام میدهد و سپس نوترون های جدا سازی شده به مخزن ذخیره شماره 1 جهت برانگیخته شدن میروند . وبه همین ترتیب اتم های اورانیوم جدا سازی شده هم جهت برانگیخته شدن به مخزن ذخیره 2 می روند . و سپس هر کدام به مخازن انتقال 1 و 2 رفته تا با توپ لیزری با علم انتقال مواد این اتم های اورانیوم و
نوترون ها توسط دو لیزر مجزا به یک نقطه تابانده و منتقل شده و برخورد اتم های اورانیوم و نوترون ها انفجاری هسته ای اما بسیار کوچک و کنترل شده ایجاد و هر هدفی را نابود کنند . بی آنکه برای محیط زیست خطری داشته باشد. میگویند انتقال مواد توسط لیزر امکان پذیر نیست . بنده دو راه دیگر را پیشنهاد میدهم .
1 - انتقال توسط صوت : دو توپ شلیک با تولید امواج صوتی بسیار قوی نوترون ها و اتم های اورانیوم را بر امواج صوتی سوار و به سمت هدف انتقال دهند. 2 - انتقال توسط هوا : با توپهای بادی بسیار قوی که نو ترون ها و اتم های اورانیوم را در کپسول هوایی فشرده ذخیره و سپس با توپ بادی شبیه گلوله به هدف شلیک و سپس 💥
23:57 - 20 اردیبهشت 1405