زينب رباطجزی@Zeinabr136127 اردیبهشت 1405در پاسخ به @ostad_shojaeعالی بود، چقدر صبر قشنگه0015
@reyhanezahra27 اردیبهشت 1405در پاسخ به @ostad_shojaeالحمدلله کما هو اهله بعدد ما احاط به علمه0028
سیده علوی@Nargessbanoo14528 اردیبهشت 1405در پاسخ به @ostad_shojaeلان شکرتم لازیدنکم0015
علیرضا داودآبادی@ALIREZADAVODABADI7 خرداد 1405در پاسخ به @ostad_shojaeصبر چقدر خوبه انسان ها بی نهایت داشته باشن، صبر که داشته باشن می شه گفت همه چی رو داری چون از مسیر صبر میشه به آرزوها و نداشته ها مون رسید.008
فاطمه ام@Fatemehhh_78 خرداد 1405در پاسخ به @ostad_shojaeالحمدلله کما هو اهله009