مطالبه گری از مجلس خبرگان!

- در تأخیر مجلس خبرگان، مفاسد بسیاری ایجاد خواهد شد.- کشوری که در زمان رحلت امام در ۲۴ ساعت رهبر را معرفی کرد، یک‌هفته است بدون ولایت فقیه است.- تأخیر خبرگان کشور را به ورطه ضعف و عقب‌نشینی‌های غیرتاکتیکی می‌کشاند. ملّت وظیفه جدی و شرعی در مطالبه‌گری اعلام رسمی رهبری دارند.
٤ MB
09:18 - 17 اسفند 1404



5 الإجابة

‌ناهید اصلانیان‌ صورة الملف الشخصي
@NahidAslanian17 اسفند 1404
تعليقًا على
ای خبرگان ملت ! چه شد امام امت ؟؟

‌زينب رباط‌جزی‌ صورة الملف الشخصي
@Zeinabr136117 اسفند 1404
تعليقًا على
باید امروز اعلام کنند، خیلی زود دیر میشه

‌عاطفه مالکی‌ صورة الملف الشخصي
@atefe_maleki17 اسفند 1404
تعليقًا على
با درایت و تدبیر کار انجام شود عزت ایران اسلامی بخطر نیفتد

‌سارا رضایی‌ صورة الملف الشخصي
@Mahzeyaranam17 اسفند 1404
تعليقًا على
یک لحظه تاخیر،خسارت جبران ناپذیری به اسلام و مسلمین و بدنه انقلاب وارد خواهد شد!این امر مهم،مطالبه امت اسلامیه

‌معصومه فریدونی مقدم‌ صورة الملف الشخصي
@masoomehfm17 اسفند 1404
تعليقًا على
ان‌شاءالله امام زمان خودش کمک کنه موانع برطرف شن#استغاثه