Amir
@Amiriiiiii
3 خرداد 1405
کپشن با شما
#اینترنت
#اینترنت_آزاد
#جنگ
7
2
0
1٫7k
p
poyu 0
@op080
آها پس چرا رفتید جلوی سفارت امریکا رو لیس زدید؟؟؟؟؟ نه تنها فراموش نمیکنیم بلکه دهنتون هم سرویس میکنیم جون ایرانی واسه شما مفته همینطور واسشون اوارگی و بمب میخواید
11:35 - 3 خرداد 1405
4
واکنش
85
بازدید
در پاسخ به
@op080
و
@Amiriiiiii