3 خرداد 1405
آها پس چرا رفتید جلوی سفارت امریکا رو لیس زدید؟؟؟؟؟ نه تنها فراموش نمیکنیم بلکه دهنتون هم سرویس میکنیم جون ایرانی واسه شما مفته همینطور واسشون اوارگی و بمب میخواید
11:35 - 3 خرداد 1405

4 واکنش
85 بازدید