❌کاملا" درست و منطقی...
@Keyvanm1 April 2026Replying toنامه خوبی بود. نه تهدید آمیز نه از موضع ضعف. فقط اگه کوتاهتر بود بهتر بود.
@al_aghsa1 April 2026ما ملت شهادیم ،ما ملت امام حسینیم،جنگ بر ما تحمیل شد برای تسلیم و نابودی ایران و تا دفع شر و نابودی اهرم های تهدید باید ادامه پیدا بکند
@YBK_880811 April 2026آقای پزشکیان با توجه به اثرات حرفهای قبلی که زدید، سکوت کنید بهتر است.
@Iranian_Economist1 April 2026Replying toوقتی رهبر معظم انقلاب دستور دادند پشتیبان نظام و کشور باشید، در شرایط جنگی هر موضع گیری بر ضد دولت، مجلس، قوه قضاییه و نیروهای نظامی نشانه نفاق و ستون پنجم است. پشتیبان ولایت هستیم.
@al_aghsa1 April 2026مثل روز روشن اهداف زیر ساخت ها و زبان باز کردن عده ای تسلیم طلب جز یک نقشه هماهنگ شده است ،مجریان هم هموم تسلیم طلب های برجامی و غربگدا هستن،منطق دوزاریشونم همین که امروز اتش بس تحمیلی بپذیریم و سایه جنگ بالای سر ما باشه تا حمله بعدی،
@user175252393251 April 2026Replying toحمله به زیرساخت ها و مردم در جنگ تحمیلی رمضان رویای دهکده صلح و سازش جهانی با محوریت آمریکا جنایتکار طیف سازشکار و فراموش کار سیاسی در ایران را برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرد. و توهم مذاکره به عنوان راهکار اساسی برای حل اختلافات اساسی با دشمن آمریکایی -صهیونی را نشانه عبرت بزرگ تاریخ قرار داد.
@BacheZerang1 April 2026کاش دولتی ها لال بشن کاش حسن روحانی ها هم لال بشنبیست سال مذاکره کردید گند زدید به همه چی بزارید نظامی ها حرف بزنند و کار کنند...
@S_Ali_Tofighiyan1 April 2026Replying toفیلم| استراتژیست کاخ سفید: ایرانیها بسیار سازمانیافته عمل میکنند
یک استراتژیست ارشد پیشین کاخ سفید در ارزیابی خود از رفتار و رویکرد ایران اظهار کرد که «ایرانیها بهصورت بسیار سازمانیافته و روشمند عمل میکنند و در تصمیمگیری چندین گام جلوتر را در نظر میگیرند».Show this thread
@Ebrahim_Hosseinifard1 April 2026Replying toراهبرد ایران برای تثبیت امنیت و مدیریت تنگه هرمزکنترل تنگه هرمز پس از ۳۲ روز جنگ، دستاوردی استراتژیک اما آسیبپذیر است. برای تبدیل این موقعیت به یک واقعیت پایدار و غیرقابل حمله، ایران باید یک راهبرد یکپارچه و چندلایه اجرا کند که تهدید هرگونه حمله، از جمله حمله هستهای، را از اساس غیرمنطقی سازد.Show this thread
@user1752553568151 April 2026باز می خواد بگه امریکا گول اسراییل را خورده و رهبرمون رو شهید کرده یا حضرت لاریجانی رو یا کودکان میناب و زنان لامرد! انگار روی دندانهای گرگ دست بکشید و بگید اینها که تو داری برای علف خوردنه اسراییل مجبورت میکنه گوشت بخوری عزیزم
@For_Khamenei1 April 2026Replying toوضعیت نظرات گاهی یجوری میشه که آدم باید به برخی ثابت کنه که مزدور خائن وطن فروش فیک و... نیست خب تهمت هم حدی داره کسی که تهمت میزنه اونقدری مطمئن هست که پای این گمان و تهمتش دست روی قرآن بزاره؟ ما که برای اثبات دروغ بودن تهمت حاضریم بسم الله.
@Yas_sepid1 April 2026Replying toعدم نمایش پویشهای غیر مرتبط در بخش نظرات (کامنتها)Demandعدم نمایش پویشهای غیر مرتبط در بخش نظرات (کامنتها)
با توجه به اینکه بخش نظرات اخبار مربوط؛ جایی برای تبادل فکر و نظر دادن در مورد همون خبر هست.. پویشهایی که دوستان در این بخش کامنت میکنند متاسفانه بسیار آزاردهنده هست. لطفا فکری به حال این مسئله بفرمایید و امکان ارسال لینک پویش را در بخش کامنتها بلاک کنید...
خبرگزاری فارس
100Claim report1000Follow up from the relevant official
@Amir0_o1 April 2026Replying toدلم برای اون دسته مردم میسوزه که فکر میکنن پزشکیان تنهایی این نامه رو نوشته , شرایط کشور ایجاب میکنه با هماهنگی و ارتباط با همه دستگاه ها این متن نوشته بشه که کار درستی هم هست یک بار هم که شده بیایم همه با هم با هر تفکر وشکل و ظاهری باهمدیگه باشیم تا اول کمر دشمن بشکنه دوم ایران رو قدرتمند کنیم
@user1764484885481 April 2026Replying toجریانی که بر هیئت حاکمه آمریکا سوار است را نمی توان با طرح چنین سؤال هایی منصرف کرد، جامعه آمریکا نمی تواند یکصدا اقدامات خصمانه و انتخاب شده ی دولت آمریکا و اسرائیل برعلیه ایران را کنترل یا سرجایش بنشاند . . . .
@user17091002825994118041 April 2026Replying toدرود بر منتخب مردم پزشکیان امیدوارم در برقراری صلح موفق باشی و بدان مردم ایران پشتیبان تو هستن
@Our_Iran1 April 2026نامهای مستند، موجز و مؤثر تهیه شده است. بایستی ترجمه فصیح انگلیسی نامه از طریق فضای مجازی انعکاس بیشتری یابد.تأکید بر تأمین هزینه جنگ از محل مالیات مردم، و اسرائیل اول تا مردم آمریکا از نکات قوت نامه است.کاستی نامه: از بیان شهادت مظلومانه رهبر شهید انقلاب و شهادت فرماندهان و مردم شریف غفلت شده ا…Show more
@Mandana701 April 2026Replying toرهبر شهید در سخنانشون فرموده بودن افتخار به تمدن های ضدبشری و ظالم باستانی افتخار کاذب است. حالا وسط جنگ و بعد از شهادت رهبری مسئولین خائن چپ و راست از تمدن چندهزارساله و افتخارات پوچ باستانی صحبت می کنن.
@Yaheidarkarar1 April 2026Replying toدمش شما گرم آقای پزشکیان شما فقط همین کارها رو انجام بده جون مادرت کاری با جنگ نداشته باش از نظری هم راجبش نده دشمن از حرف هایی شما برداشت غلط میکنه