خواسته ملت مبعوث شده از ریاست جمهور: 1- لیبرالها و روشنفكران وارداتی و شیاطین تعلیم دیده و اقتصاد دانان غربی را از دولت بیرون بریزید.2- بانکهای خصوصی و نیمه دولتی را که بازوان اخلال اقتصادی هستند را منحل و تمام بانکها در یک بانک دولتی ادغام نمایید (انقلاب بانكداری و انقلاب ارزی). بانکهای خصوصی هم اکنون به چپاول درآمدها و ثروتهای ملی مشغولند. فرهنگ سفته بازی برای ارز و طلا و مسكن و نیز برای معاملات سهام در بورسها و تالارهایی كه بیشتر شبیه صحن قمارخانه هاست در حال خیانت به معیشت و اقتصاد خانواده ها هستند.این حقیقت است که بانكداری در نظام اسلامی از وظایف اصلی و خطیر حاكمیت است و بخش خصوصی اجازۀ ورود به این حوزه را ندارد.منابع ارز ی و سیاستهای ارزی كشور نیز از جمله شئون حاكمیت است پس نمیتواند در دست دلالان ارز و صرافیها یا تحت سلطۀ منافع سفته بازان ارز و چپاولگران ثروتملی باشد یا آنكه صادركنندگان كالا بتوانند در جریان وجوه ارزی كشور تأثیری بگذارند. از این رو به تغییرات ساختاری در بازار ارز نیازمندیم.3- نهادها و تشكیلات ویرانگر اقتصاد سرمایه داری را حذف کنید. 4- اقتصاد را مردمی کنید و از اقتصاد دولتی و نفتی و خام فروشی خارج شوید.5- مقاوم سازی اقتصاد ملی و زمینه سازی برای رشد و پیشرفت درونزا را معروف و عدالت بدانید.6- بین نظام اقتصادی و نظام سیاسی رابطۀ تنگاتنگ دوطرفه ای وجود دارد به گونه ای كه مناسبات و روابط اقتصادی بر ساختارها و جهت گیریها در نظام سیاسی اثرگذار است. چگونه میتوان راهبرد استقلال و دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم بزرگی مانند آمریكا را در پای میز مذاكره دنبال كرد درحالیكه نظام اقتصادی كشور تحت سلطۀ نهادهای سرمایه داری آمریكایی است؟
05:51 - 4 تیر 1405