ویژه ‌برنامه «رهروان زینبی» در حرم امامزاده شاه سیدعلی(ع) برگزار می‌شود

ویژه ‌برنامه «رهروان زینبی» همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با حضور بانوان شهر مقدس قم، روز شنبه ششم تیرماه در آستان مقدس امامزاده شاه سید علی علیه السلام برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، ویژه ‌برنامه «رهروان زینبی» با حضور بانوان شهر مقدس قم، صبح روز شنبه ۱۲ محرم‌الحرام، مصادف با ششم تیرماه ۱۴۰۵، در آستان مقدس امامزاده شاه سیدعلی(ع) برگزار می‌شود. در این مراسم، سرکار خانم ظهیری به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت، استاد شعاعی تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید را بر عهده دارد و حاج حسن حیدرزاده قمی نیز به مرثیه‌سرایی و مداحی خواهد پرداخت. اجرای این برنامه را خانم متقیان بر عهده خواهد داشت. همچنین در بخشی از این ویژه‌برنامه، از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل به عمل خواهد آمد. قرعه‌کشی و اهدای کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به سه نفر از شرکت‌کنندگان، از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.ویژه‌برنامه «رهروان زینبی» ساعت ۹:۳۰ صبح روز شنبه، ششم تیرماه، در آستان مقدس امامزاده شاه سیدعلی(ع) واقع در بلوار ۱۵ خرداد قم برگزار می‌شود و حضور عموم بانوان در این مراسم آزاد است.
21:43 - 5 تیر 1405

1 بازنشر1 واکنش
20٫7k بازدید