@user1708416375525 ساعت پیشدر پاسخ بهانسجام ملی حول محور ولایت فقیه است و اطاعت از ولایت فقیه نمیشه خلاف حرف رهبر عمل کرد و تصمیم گرفت و به منتقدین بگویید ساکت باشید و تا انسجام آقایون سر میز قدرت به هم نخوردمردم منتظرند ببینند دلیل رای اژه ای که منصوب رهبریست بر خلاف رای و نطر آقا چیست ؟ خب چه اشکالی دارد مردم منطق ایشون را بدانند
@Sports_military_analyst5 ساعت پیشدر پاسخ بهانسجام ملی مگر جز اطاعت محض بر مدار رهبری ست...چرا در شعام مقابل رهبری ایستادید؟چرا رئیس قوه قضائیه به تفاهم نامه با آمریکا رای مثبت داد؟مگر رهبری مخالف نبود؟بعد, ما وحدت را بر هم می زنیم یا شما؟!شما, وحدت را به هم زدید...!
@user1751672304865 ساعت پیشدر پاسخ به وتوسعه صنعت لوازم خانگی؛ مطالبهای برای اقتصاد ملی
صنعت لوازم خانگی؛ نیازمند حمایت واقعی و برنامهریزی دقیقمطالبهبه نابسامانی صنعت لوازم خانگی رسیدگی کنید
صنعت لوازم خانگی صنعتی در ایران با مشکلات ساختاری متعددی روبهراست که تاکنون راهکار مناسبی برای آنها اندیشیده نشده است. اول، فقدان تعریف رسمی: این صنعت هنوز در نظام برنامهریزی کشور جایگاه مشخصی ندارد. نبود کدکالای مستقل و استانداردهای شفاف، باعث ورود کالاهای بیکیفیت و غیرمجاز به بازار شده است. دوم، آسیب به اشتغال: نبود حمایتهای هدفمند از واحدهای تولیدی این حوزه، تداوم فعالیت آنها را با تهدید جدی مواجه کرده و به تبع آن، فرصتهای شغلی موجود در این بخش در معرض خطر قرار گرفته است. سوم، بیضابطهگی در قیمتگذاری: نبود سازوکار مشخص برای تعیین قیمت تمام شده، سودهای نامتعارف در زنجیره توزیع را رقم زده و فاصله قیمت از کارخانه تا مصرفکننده را غیرمنطقی کرده است. چهارم، خلأ نظارت مؤثر: در حال حاضر سازوکار کارآمدی برای پایش قیمت در حلقههای مختلف توزیع وجود ندارد و این خلأ، امکان هرگونه گرانفروشی و پنهانکاری را فراهم کرده است. مطالبه پویش: تشکیل کارگروه تخصصی لوازم خانگی صنعتی، تدوین چارچوب شفاف قیمتگذاری و استقرار نظام نظارتی بر کل زنجیره تأمین این محصولات.
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Ordibehe874 ساعت پیشدر پاسخ بههر جا نظر خودمان را بر نظر امام ترجیح دادیم آسیب دیدیم و بدترین انشقاق ها و افتراق از همین جا نشات می گیرد.انسجام دقیقا آنجایی ست که همه حول محور و نظر اماممان بگردیم..در سطح مسئولین و در زمان جنگ به مراتب این مسئله٫موضوع مهم تر است.
@onyxM4 ساعت پیشدر پاسخ بهوحدت یعنیهر مسئولی خلاف نظر مردم مبعوث شده ی انقلابی که عامل حفظ کشور هستن، نظر دیگری دارد، در مرتبه اول خفه خون بگیرد و اظهار نظر نکند، و در مرحله دوم استعفا بدهد تا نیروهای دلسوز و باورمند به شعار «ما میتوانیم» کار را بدست بگیرند...
@user17091006482244537293 ساعت پیشدر پاسخ بهپوزش ما را بپذیرید اما اطاعت از رهبری و نظرات ایشان مهمترین راه مقابله با توطئههای دشمن است نه انسجام حول تصمیمات غلط مسئولانی که امام را تنها گذاشتند!