@poyan136922 اردیبهشت 1405🔴 صلح تعریف دارد:آن صلحی که در پس آن ، تهدیدهای هر روز و هرشب ، تحریم های هر روز و هرشب ، محاصره اقتصادی ، ترور دانشمندان و مسئولان ، حملات پیاپی به همکیشان و همراهان ایران ، فشارهای مضاعف و دستگیری ایرانیان سراسر جهان و هزاران عمل خصمانه دیگر باشد.صلح نیست جنگ و مرگ تدریجی است.ما یک دهه از این…نمایش بیشتر
@user170910099307852889622 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتعارف و .بگذارید کنار،هم ما میدونیم هم شما که این آقایان همه این نکات را میدانند ولی عمدامیخواهند مردم رو فریب دهند،از بس مردم بغض و خشم خود را فروخورده اند آقایان خیال خام به سرشان زده.دشمن از برخی آقایان و مشاورانشون آتو داره،اینها مجبورند ... ،ولی کورخوانده اند و مردم بیدارند
@Mir6622 اردیبهشت 1405در پاسخ بهعزیزان سازندگی،میخواید تسلیم بشید،برید تسلیم بشید چیکار مردم ایران دارید.
@user17084163755222 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز بازمانده های هاشمی چه توقعی دارید بزرگتر اینها می گفت دنیای فردا دنیای گفتگوست نه موشک
@Khorshidp1322 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبعضی آقایون قرآن و نهج البلاغه رو نصفه میخونن فقط ازقسمت هایی استفاده میکنن که در اون لحظه براشون مفیده.. در صورتیکه اگر کامل میخوندند و درک درستی داشتند الان در مسیر درست به سمت هدف مشخص حرکت میکردند.
@user17776991431922 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدر این مورد کاملا موافقم. دین و آیه و نهجالبلاغه رو هم به نوعی تحریف میکنن.یا کلا رد کن ، یا کامل عمل کن. برای خودشون دین درست میکنن
@user17516703767922 اردیبهشت 1405در پاسخ به واقتصاد بسته و انحصاری یعنی، اقتصاد رانتی و فسادزا، مثل خودرو سازیتنها محصول انحصار ، گرانسازی محصولات بی کیفیت و عادی سازی تورم ، فساد و گرانی استمطالبهچرا در اقتصاد، فضای انحصاری و غیر رقابتی مثل خودرو سازی شکل گرفته است؟
اقتصاد بسته و انحصاری یعنی، اقتصاد رانتی و فسادزا، مثل خودرو سازی تنها محصول انحصار ، گرانسازی محصولات بی کیفیت و عادی سازی تورم ، فساد و گرانی است. نمونه بارز آن میشه همین ناصنعت ، خودرو و پیشران در افزایش قیمت و گرانی ، که علاوه بر کاهش کیفیت ، قیمت ها را به هر بهانه ای بالا میبرد. تنها راه خروج از فساد ناشی از آن ،خروج از انحصار است و دیگر نیازی به اینهمه سازمان بازرسی و بگیر و ببند نیست ،بازار خودشو تنظیم میکند . اگر اینهمه سازمان های نظارتی کارآمد بودند و نتیجه بخش بودند که ،اینهمه سال قیمت و کیفیت تولیدات خودرو های مونتاژی ما اینگونه نبود. انحصار یعنی فساد و خرابی، این چیزی است که کل دنیا بهش رسیده است. کار اصلی دولت ها مقابله با انحصار است و ایجاد امنیت ، آرامش اقتصادی و حفظ فضای رقابتی کسور است. که هم به نفع تولید و هم با نفع مصرف کننده است. این فضای رقابتی ،کیفیت ها را بالا میبرد و قیمت ها را پایین و در نتیجه باعث صادرات محصول هم میشود. اما اگر رقابت نباشد ، و فضای،بسته و انحصاری،حکمفرما باشد ،هر روز قیمت ها بالا و کیفیت ها پایین می آید و رسما توان رقابت با تولیدات دیگر کشورها را از دست میدهیم . پس مجبوریم باز انحصار را حفظ کنیم و این رویه غلط را ادامه دهیم. مونتاژ قطعات نامرغوب چینی با بالاترین قیمت ممکن!شده افتخار صنعت ملی ما!!!! همه هم ناراضی،هم تولید کننده و هم مصرف کننده و دولت و بقیه سازمان ها نیز ناراضی !!!!! اینهمه سال از خصوصی سازی خودرو گفته شد تا از انحصار دولت خارج شود. نتیجه تغییری نکرد . با همه شدت و قدرت بر تبل گرانی ،خودرو های بی کیفیت کوبیدند. مافیای خودرو گران سازی در کلیه صنایع را در دست گرفته. خب سوال پیش نمی آید که ،اگر همه ناراضی هستند ،از مصرف کننده و تولید کننده گرفته تادیگر نهادهای نظارتی و دولت و بقیه ،پس چطور بعد سال ها هنوز ،این رویه و سیکل معیوب ادامه دارد؟ مگر میشود همه ناراضی باشند ،ولی هنوز هم هر سال ، محصولات مونتاژی بی کیفیت تر و با قیمت بالاتر ،به مصرف کننده تحمیل شود؟؟!!! بالاخره یکی یا گروهی ذی نفع و ناراضی نما ،هستند که این رویه غلط ، چند دهه ادامه پیدا کرده است. از مسئولان پاکدست میخواهم تا این سیکل معیوب را ،تعمیر کنند و به رانت و فساد ناشی از آن خاتمه داده و فضای رقابت سالم ،به دور از انحصار را در اقتصاد کشور جاری سازند. چرا چرخ معیوب لین ناصنعت ،که مثل سیب گندیده ،ما بقی صنعت را هم گرفتار فساد کرده ،هنوز میچرخد؟و تولید گرانی و تورم میکند؟ تا هم خدایش و هم بندگانش خشنود باشند . انشالله
شورای سران قوا، دولک، مجلس ،قوه قضائیه، سازمان ها و نهادهای بازرسی و نظارتی، مردم ،بسیج ،جانفدایان، علما و فضلای حوزه های علمیه، وزیر اقتصاد و وزیر صنعت و دیگر وزرا
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17753181759722 اردیبهشت 1405در پاسخ به⭕️آره دیگه حتیاگر رهبرت را تهدید کرد بگو رهبر بعدی را انتخاب میکنیماگر فرماندهانت را ترور کرد محکوم کناگر کودکانت را به خاک و خون کشیدبه سازمان ملل شکایت کناگر مذاکره کرد مذاکره کناگر وسط مذاکره خیانت کرد دوباره مذاکره اگر وسط آتشبس حمله کرد تو آتش بس رو قبول کن
@AlaysaSobhoBeGharib22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیکی از زیبایی های آخرالزمان اینه، منافقین نقاب از چهره می اندازند.
@Amin_Y22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهباید توجه داشت که خوی استکبار، پیمانشکنی است. از این رو قرآن، در همان حال که فرموده است شما میتوانید با کافران زندگی مسالمتآمیز داشته باشید، از مومنان خواسته است با مستکبران و ظالمان همواره در نبرد باشید؛ زیرا خوی آنان تجاوز و استضعاف مردم است. (نساء، آیه 75)خداوند در آیات قرآن میان دو دسته از …نمایش بیشتر
@user17785610702722 اردیبهشت 1405در پاسخ بهواقعا دشمن ما رو به صلح دعوت کرده؟؟؟؟ شاید صاحب امتیاز روزنامه سازندگی رو به صلح دعوت کرده؟ شایدم اصلا این قشر از قبل در صلح بودن؟ دشمن مردم ایران که از هر سوراخی تونسته به این مردم آسیب زده و صلحی در کار نبوده و هر وقت دم صلح زده تاکتیکی برای شبیخون بوده
@user170910099307852889622 اردیبهشت 1405در پاسخ بهروزنامه حرف رییس جمهور رو تیتر کرده ، تیتر شما باید این باشه : پاسخی به تحریف واقعیت با ظلم به نهج البلاغه توسط رییس جمهور ، وحدت و وفاق فقط حول رهبر است و با هیچ کس تعارف نداریم تو خون شهدا و رهبر شهید
@user170910099307852889622 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان
@user170909997891793347622 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین چیزی که آمریکا دنبالش است صلح نیست تسلیم است. هیئات من الذله
@user170909998675255324722 اردیبهشت 1405در پاسخ بهالان دشمن مارا به صلح فرا نمی خواند بلکه به تسلیم فرا میخواند !! صلح ما همان برجام بود که پاره اش کرد !
@ResaneMeliRadio22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسلام ..کشور عزیز ما نیاز به یک خانه تکانی اساسی داردچه در طیف اصولگرایان و چه اصلاح طلبها.هر دو طیف ، الان دارای کمی مهره نفوذی اند !همون تعداد اندک نفوذی ، در مواقع حساسفعال میشوند و بر تصمیمات ، اثر منفی دارند.چقدر رهبر شهیدمان از خطر نفوذیها فرمودند!چرا گوش نکردیم ؟؟؟!!!
@Mehdi1136122 اردیبهشت 1405در پاسخ بهوالا تا این پیروزی رو یه عده تندرو نابود نکنن ول کن نیستن خب حالا از این فرصت باید در میز مذاکره استفاده کرد نه اینکه بگی تنگه هرمز پولی هست مگر تنگه هرمز مثل کانال سوئز هست که ما ایجادش کردیم الان میتونیم با پرستیژ سر میز بشینیم نه اینکه جنگ کنیم و کشور و جوانان رو به کشتن بدیم
@A_Shayesteh22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهپیش شرط های ایران برای مذاکره
پاسخ ایران به ترامپ۴ MBنمایش گزارش