اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

زمان‌بندی وام‌های دانشجویان جز وام شهریه اعلام شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان جزئیات زمان‌بندی ثبت‌نام وام‌های دانشجویی را اعلام کرد و گفت: با توجه به این که هنوز تکلیف اعتبار وام شهریه دانشجویان از سوی مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه مشخص نشده است، فعلا زمان ثبت‌نام این وام را اعلام نکرده‌ایم.

زمان‌بندی وام‌های دانشجویان جز وام شهریه اعلام شد

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، درباره زمان‌بندی ثبت‌نام وام‌های دانشجویی در ترم دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳، گفت: دانشجویان از ابتدای اسفندماه می‌توانند برای وام تحصیلی درخواست دهند و ثبت‌نام از دانشجویان برای این وام تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

به گفته وی، زمان‌بندی ثبت‌نام برای وام‌ ودیعه مسکن و وام ضروری دانشجویان نیز از ابتدای اردیبهشت ماه است که دانشجویان تا ۱۵ اردیبهشت ماه برای ثبت‌نام مهلت دارند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره زمان‌بندی ثبت‌نام وام شهریه دانشجویان اظهار داشت: با توجه به این که هنوز تکلیف اعتبار وام شهریه دانشجویان از سوی مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه مشخص نشده و پرداخت این وام منوط به تعیین تکلیف اعتبار است، فعلا شرایط و زمان ثبت‌نام این وام را اعلام نکرده‌ایم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول