اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک معرفی شدند

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین از معرفی کاندیداهای مورد حمایت این تشکل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک خبر داد.

کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، گردهمایی ۱٠٠٠ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان قزوین با هدف معرفی ۲ نامزد نهایی این تشکل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز، عصر امروز در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.

در جریان برگزاری این مراسم رضا سبحانی فر دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین با همکاری و همیاری شورای ائتلاف شهرستاهای قزوین، البرز و آبیک و همچنین بخش ها و مناطق تابعه به شناسایی و انتخاب و معرفی نامزدهای نهایی برای حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک طی یک فرآیند چهار مرحله ای اقدام کرد.

وی افزود: این روند شامل برگزاری جلسه توجیهی نامزدهایی که در سایت شورای ائتلاف ثبت نام کرده بودند، مصاحبه و گفتگوی حضوری با نامزدها در کارگروه انتخابات، برگزاری مجمع عمومی 272نفره برای انتخاب چهار نامزد از بین هشت نامزد و انتخاب 2 نفر نهایی از بین نامزد های معرفی شده توسط شورای ائتلاف مرکز در تهران بود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین اضافه کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مرکز (تهران) پس از بررسی دقیق اعتراضات و شکایات واصله به صورت حضوری، میدانی و اسنادی، روند فرآیند طی شده را تایید کرد.

سبحانی فر بیان کرد: بر این اساس لطف اله سیاهکالی و فاطمه محمدبیگی که در مجمع عمومی دوسوم آراء را کسب کرده بودند به عنوان کاندیداهای مورد حمایت ائتلاف در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس معرفی شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول