اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مهدی پیرهادی: تخریب‌ها خللی در تلاش شورا و مدیریت شهری ایجاد نمی‌کند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی از اتفاقاتی که شهردار تهران، در جهت حل آلودگی هوا و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و توسعه اتوبوس و مترو داشته است، به شدت به هم ریخته اند و در حال تخریب فضای مدیریت شهری و شهرداری و شورای شهر هستند.

مهدی پیرهادی: تخریب‌ها خللی در تلاش شورا و مدیریت شهری ایجاد نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی پیرهادی در جریان دویست و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع)، امام سجاد (ع)و حضرت عباس (س) را تبریک گفت و افزود: همچنین روز پاسدار را به پاسداران انقلاب اسلامی که در سخت ترین شرایط برای دفاع از کشور مشغول رشادت و جانفشانی هستند، تبریک می گویم.

وی با اشاره به دو نکته در زمان تذکر خود، ابتدا از افتتاح ۲۲ بازار میوه و تره بار در شهر تهران تشکر کرد و افزود: این افتتاحیه ها کار مناسبی بود که بیشتر در مناطق جنوبی شهر تهران اتفاق افتاد و با قول شهردار تهران تا پایان این دوره و یک سال و نیم آینده، این تعداد به صد بازار میوه و تره بار باید برسد.

پیرهادی تاکید کرد: پیگیر این مطالبه خواهیم بود تا مردم طعم خدمت و توسعه در حوزه بازار روز میوه و تره بار و کاهش قیمت ها در میادین را بچشند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به نکته دیگری اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از اتفاقاتی که شهردار تهران، در جهت حل آلودگی هوا و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و توسعه اتوبوس و مترو داشته است، به شدت به هم ریخته اند و در حال تخریب فضای مدیریت شهری و شهرداری و شورای شهر هستند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات و تخریب ها هیچ خللی در تلاش اعضای شورای شهر و مدیریت شهری ایجاد نمی کند، خاطر نشان کرد: افرادی که باید تلاش ها را ببینند مردم هستند و مردم با افزایش اتوبوس ها و گزارشی که شهرداری به مردم می دهد به این نتیجه می رسند چه کسی خادم است و چه کسی در جهت خیانت قدم بر می دارد.
پیرهادی ادامه داد: این افراد بدانند که فقط تخریب شورا یا شهرداری را انجام نمی دهند، بلکه کارشان تخریب امیدهای مردم است.

وی خطاب به تخریب کنندگان، گفت: شما امید مردم را هدف گرفته اید، ما اگر مطالبه می کنیم، برای تحقق توسعه حمل و نقل و کاهش آلودگی هوا است اما شما مردم را ناامید می کنید.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول