اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دشمنان به اهداف خود در ناامیدسازی مردم دست نمی‌یابند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دشمنان بخش عمده تلاش‌های خود را در ایجاد یأس و القای ناامیدی در مردم قرار داده‌اند؛ اما به هدف نمی‌رسند.

دشمنان به اهداف خود در ناامیدسازی مردم دست نمی‌یابند

سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به حضور پرشور مردم بصیر و همیشه در صحنه استان سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، از آحاد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان سمنان برای حضور گسترده، حماسی و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی حرکتی مقدس و خودجوش بود که مردم مسلمان ایران پدید آوردند و از پای ننشستند تا حکومت جور و ستم را در این سرزمین ساقط کنند و برای استقلال و آزادی به میدان آمدند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: دشمنان اسلام و در رأس آنها، آمریکای جنایت‌کار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی که با دست پرتوان رزمندگان اسلام همچون شهید سیدرضی موسوی‌چاشمی و نقش‌آفرینی جوانان غیور محور مقاومت، منافع و آمال خود را از دست رفته می‌بینند، با انجام توطئه‌های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، وحدت مردم را نشانه گرفته‌اند.

شوقانی بیان کرد: دشمنان در حال حاضر تلاش می‌کنند تا میان حکومت، روحانیت، مردم و جناح‌های سیاسی اختلاف ایجاد کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

وی تصریح کرد: آنها بخش عمده تلاش‌های خود را در ایجاد یأس و القای ناامیدی، رخنه در وحدت و همدلی مردم قرار داده و با تزریق القائات شوم سعی در نشان دادن ناکارآمدی حکومت دینی و ضربه زدن به پایه‌ها و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی دارند که با بصیرت و دشمن‌شناسی مردم ایران اسلامی همچون گذشته در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند ماند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: در طلیعه چهل و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران با مشت‌های گره کرده و عزمی راسخ شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سر دادند و در آوردگاهی دیگر و در یازدهم اسفندماه، با حضوری منسجم و دشمن‌شکن همایش بزرگ اقتدار و اتحاد ملی و جلوه‌ای باشکوه از حاکمیت مردم‌سالاری دینی را با انتخاباتی پرشور و حماسی به نمایش خواهند گذاشت.

شوقانی گفت: بسیجیان جان‌برکف و پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش اقشار مختلف مردم فداکار استان سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت و ثابت کردند که همیشه پشتیبان ارزش‌های والای انقلاب هستند.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول