اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مشارکت بسیج سازندگی خراسان‌شمالی در کاشت ۱۶ میلیون نهال

مسوول سازمان بسیج سازندگی خراسان‌شمالی از مشارکت در کاشت ۱۶ میلیون نهال سهمیه استان در طرح کاشت یک میلیارد درخت خبر داد.

مشارکت بسیج سازندگی خراسان‌شمالی در کاشت ۱۶ میلیون نهال

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه، باتوجه به تغییر اقلیم آب و هوایی در کشور و تصمیم به کاشت یک میلیارد نهال و تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص و سهمیه ی ۱۶ میلیون نهال استان در طول ۴ سال و مشارکت بسیج در این سهمیه؛ تفاهم نامه‌ای همکاری بین بسیج سازندگی واداره منابع طبیعی منعقد شد.

در اولین اقدام عملی در این خصوص با کاشت تعداد۵۰۰ نهال مثمر باحضور جمعی از بسیجیان و جهادگران در یکی از رده‌های بسیج انجام شد.

این برنامه با حضور مدیرکل منابع طبیعی استان ومعاون اجرایی ومسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی انجام شد.

در این برنامه مدیرکل منابع طبیعی به لزوم و اهمیت درختکاری اشاره کردند و از همه بسیجیان دعوت کردند که در این طرح مشارکت کنند.

مجتبی مداحی، مسوول بسیج سازندگی سپاه خراسان‌شمالی نیز در این برنامه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کاشت نهال اشاره کردند و بااشاره به فرمایشات ایشان سهمیه هر ایرانی را سه نهال اعلام کردند.

وی گفت: بسیج بااستفاده از ظرفیت نیروی انسانی وماشین آلات سنگین آمادگی مشارکت در این طرح را دارد

مسوول بسیج سازندگی سپاه خراسان‌شمالی افزود: در حال حاظر تعداد ۴ بیل مکانیکی جهت حفر گودال‌های کاشت نهال در دشت‌ها و مکان‌های مورد توجه منابع طبیعی مشغول بکار هستند.

مداحی تأکید کرد: بسیج در همه عرصه‌های مورد نیاز کشور پرچمدار است و از ظرفیت‌ها و دستگاه‌های دیگر واقشار مختلف مردم دعوت کرد تا دراین طرح مشارکت کنند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول