اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خواب ابدی کودک 6 ساله فلسطینی در محاصره تانک‌ها پس از 12 روز

منابع رسانه‌ای امروز اعلام کردند که سرانجام سرنوشت کودک 6 ساله فلسطینی در محاصره تانک‌ها پس از 12 روز مشخص شد.

خواب ابدی کودک 6 ساله فلسطینی در محاصره تانک‌ها پس از 12 روز

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صبح امروز (شنبه، ۱۰ فوریه)، مادر دختربچه ۶ ساله فلسطینی هند رجب، پس از ۱۲ روز بی‌اطلاعی از سرنوشتش، پیکرش را تحویل گرفت که به همراه شش نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش در محاصره تانک‌های اسرائیلی در غزه به شهادت رسیده است. به گواه نیروهای امداد رسان، «خسته‌ام، می‌خواهم بخوابم» آخرین جمله‌ای بود که این کودک فلسطینی بر زبان آورده و پس از آن ارتباط با او قطع شد.

 

مادر این کودک فلسطینی پیشتر گفته بود که بدلیل بارندگی شدید، هند و خواهرش لیان را همراه اقوامش به داخل ماشین فرستاده اما آنها در محاصره نیروهای اسرائیلی گرفتار شدند. بر اساس گزارش نیروهای امدادی  یک تانک اسرائیلی ۱۲ روز پیش به سمت خودروی خانواده هند آتش گشود و طی آن ۵ عضو این خانواده بجز او و خواهرش لیان به شهادت رسیدند و آن‌ها هر دو در داخل خودرو در محاصره تانک‌های اسرائیلی ماندند.

لیان خواهر ۱۵ ساله هند بلافاصله با نیروهای هلال احمر تماس گرفت و با ترس و وحشت درخواست کمک کرد اما لحظاتی بعد پشت تلفن صدای شلیک گلوله به سمت آن‌ها شنیده شد و مشخص شد که او نیز به شهادت رسیده است. 

 

فایل صوتی مکالمه لیان با نیروهای امدادی

هلال احمر اعلام کرد که این خودرو در محله تل الهوی در جنوب غرب غزه در محاصره تانک‌های اسرائیلی قرار دارد و امکان امدادرسانی وجود ندارد.حادثه هدف قرار دادن هند و اعضای خانواده‌اش موجب شد تا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان خواستار پیگیری بیشتر وضعیت او پس از قطع کامل ارتباطش با امدادگران هلال احمر فلسطینی یوسف زینو و احمد المدحون شوند. صبح امروز رسانه‌ها اعلام کردند که سرنوشت این کودک فلسطینی روشن شد.

*فتانه غلامی

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول