اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تیراندازی جنون آمیز سرباز ساوجبلاغی به سمت مامور گشت

درپی تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از مامورین در حال گشت، فرمانده انتظامی استان، دستور ویژه رسیدگی صادر کرد.

تیراندازی جنون آمیز سرباز ساوجبلاغی به سمت مامور گشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بامداد شنبه سرباز ساوجبلاغی طی اقدامی جنون آمیز شروع به تیراندازی به سمت یکی از مأموران گشت کرد که فرمانده انتظامی استان البرز در این راستا دستور رسیدگی ویژه داد.

همچنین اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان البرز، با صدور اطلاعیه‌ای به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت که به شرح ذیل است:

اوایل بامداد امروز، سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ، در یک اقدام جنون آمیز و با اسلحه در اختیار به سمت یکی از پرسنل این یگان که به اتفاق هم در حال گشت زنی بودند  شلیک کرد که منجر به فوت وی شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: قاتل سپس به سمت یکی از شهروندان شلیک می کند که منجر به فوت وی نیز می‌شود و پس از تیراندازی خودرو آن شهروند را به سرقت برده و به سمت استان‌های غربی حرکت می کند. با اقدام اطلاعاتی صورت گرفته، خودرو شناسایی شد و طی تعقیب و گریز قاتل بدون توجه به دستور ایست پلیس به مسیر خود ادامه می‌دهد. عوامل انتظامی با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، به سمت خودرو شلیک می کنند که خودرو  واژگون شده و به علت واژگونی خودرو ضارب فوت می‌کند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: بلافاصله فرمانده انتظامی استان دستور ویژه رسیدگی به پرونده جهت روشن شدن زوایای آن را صادر کرد که نتایج بررسی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول