اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

انسیه خزعلی: برای زنان ایران خانه‌های مولد ایجاد می‌کنیم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایجاد خانه‌های مولد برای زنان در کنار همسرداری و فرزند آوری، در دستور کار دولت است که پیگیری و اقدام آن انجام شده است.

انسیه خزعلی: برای زنان ایران خانه‌های مولد ایجاد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، انسیه خزعلی، ظهر امروز در جریان دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با اشاره به اجرای سه طرح در حوزه خانواده، گفت: این طرح‌ها در برخی از استانها شروع شده و به تدریج در سایر استان‌های کشور اجرا خواهد شد.
 


دیدار معاون زنان رئیس جمهور با امام جمعه یزد

 

وی افزود: طرح زندگی و بالندگی، رویداد خانواده و طرح شناسایی زنان تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف جزو برنامه‌های مهمی است که در دو سال اخیر آغاز شده و بر اساس اهداف نظام و دولت با قوت ادامه دارد.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان به برگزاری کنگره ملی بانوان تاثیرگذار همزمان با روز زن اشاره کرد و گفت: این رویداد با هدف معرفی بانوان فعال، موفق و تاثیرگذار در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود تا از آنها تقدیر کرده و نقشه راهی برای رسیدن به الگوی سوم زن مسلمان باشند.
 


خزعلی: برگزاری کنگره بانوان تاثیرگذار در راستای معرفی الگوی سوم زن مسلمان است


خزعلی تاکید کرد: هدف زندگی طیبه در سایه همکاری و اجرای طرح های مختلف با جلب مشارکت مردم، مسئولان و بانوان اجرایی می‌شود و دولت با همه توان برای تحقق خانواده در تراز انقلاب اسلامی وظایف خود را بیش از گذشته در کشور انجام می‌دهد.

معاون رئیس جمهور در پایان این جلسه با بیان این‌که خانه‌های مولد زنان ایرانی فرصتی برای شکوفایی استعداد بانوان در حوزه اقتصادی را فراهم می کند، گفت: زنان ایرانی می‌توانند با استفاده از مهارت حرفه‌ای خود از داخل خانه صادرات کنند.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول